|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvor mange julekort sender dere?Hvor mange julekort sender dere? Får dere like mange tilbake som dere sender? Er det bilde av ungene på julekortene i år, eller scrapper dere? Sjempeviktige spørsmål i dag. |
![]() |
![]() |
#2 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?I år sender vi 0. Det ble ikke tid eller mulighet for bilder. Som regel sender vi ca. 15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?25 julekort, bestilt fra fotograf. 3 pene Dragebarn i bunad på bildet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Vi sender ca 30 julekort. Det er alltid bilde av ungene på julekortet. Vi får ganske mange julekort vi også, tror nok av vi får like mange som vi sender! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Jeg telte opp at vi trengte 20, så jeg bestilte 30, ettersom jeg alltid kommer på et par til etterpå.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?I år ble det utrolig nok 35 bilder av de søte små. Til de vi sjelden snakker med ble det skrevet på baksiden, mens de vi snakker hyppig med får bare bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Sender 25 stykker. Får ikke like mange i retur tror jeg - men de med unger får vi fra. (Hva er det med foreldre og show-off av unger
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Bestilte 30, men hadde da et par for få. Får nok ikke så mange som vi sender, har endel eldre slektninger som jeg tror/håper setter pris på å få, men som jeg ikke forventer sender til oss.
![]() |
#9 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Har sendt 25 stk.Fikk dem avgårde i posten i dag. Får nesten like mange tilbake. Og ja, det var bilde av gullet vår på. Begynte å scrappe, men fant ut at jeg ikke har tid til det, da måtte jeg begynt i sommer. Så Foto Knudsen ordnet det for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Ingen. Har ikke prioritert det i år.
![]() |
#11 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Siden vi ikke har barn enda sender vi ingen ... men til neste år blir det sendt
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre. Sist redigert av Vito : 17-12-07 kl 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ræv med ører
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?0 Kort. Enkelt og greit.
![]() |
#13 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Har tidligere sendt mellom 30 og 40 kort. I år vet jeg ikke hvor mange det blir. De er laget men ikke sendt til fremkalling og ei heller skrevet ut hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Mellom førti og femti, men ingen i år, ikke rukket det. Bruker få ca 30 tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Sender 30, får som regel igjen omtrent det samme... Det er bilde av ungene på scrappet kort, ja
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?ca 60 tror jeg det blir herfra i år. De fleste sendes til mennesker jeg ikke forventer kort fra. Julekortene herfra er skrytekort |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Javel
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Sender julekort med bildet av ungene og en liten hilsen bakpå. Skrev et bittelite julebrev og klistret bakpå til de vi ikke har så ofte kontakt med (en liten oppdatering). Sender ca 75-80 julekort og får ofte en rundt 50 - 60 igjen. Jeg bare elsker å åpne postkassen i desember.
![]() |
#19 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Har bestilt 60 år, og til nå sendt 58. Vi har studert utenbys i mange år, og det fører til en del julekort. I tillegg har vi fått en del bekjente gjennom våre to adopsjoner (henterieser, organisasjonsarbeid). Sender julekort med bilde av ungene. Skrytekort
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Glemte å svare selv... |
![]() |
![]() |
|
|