Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i verden feirer man jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-07, 08:09   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Nå føler jeg meg skikkelig dum, men må bare spørre.

Noen land vet jeg jo selvsagt om, men har ikke full verdensoversikt.
Grunnen til at jeg lurer er at jeg har lyst til å sende en jule og nyttårshilsen til noen av kundene jeg har mye kontakt med.
Dette lar seg gjøre best på mail, da mine kunder ofte er ute på verftene.
Jobber i olje og gass industrien.
Kundene "mine" finnes i Singapore, Dubai, India, Hong Kong, USA, Spania etc.
Altså rundt om i hele verden.
Jeg vil veldig gjerne unngå å fornærme noen religiøst, derfor trenger jeg en oversikt.
Finnes det eventuelt noe annet man kan skrive? Som er en liten hilsen som kan sendes alle? Alle feirer nyttår eller...?

Noen som vet? Religion er som dere skjønner ikke min sterkeste side.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 08:16   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i verden feirer man jul?

Går ut fra at Dubai er muslimsk. I India er det vel flere religioner, og i USA er det så mye variasjon at der er "Happy Holidays" blitt mer og mer vanlig. Det er mer nøytralt enn "Merry Christmas". Spania er katolsk, de jeg vet om fra Hong Kong er kristne, og i Singapore vet jeg sannelig ikke.

Du kommer forresten ikke lengre med nyttår. Kineserne feirer jo f.eks. nyttår i februar, og det kan det godt hende at de gjør i Singapore og Hong Kong også.

Gammel 18-12-07, 08:18   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for info. Ser ut som om jeg bare dropper hele greia og heller ønsker de en god dag. Det kan man i alle fall ha i hele verden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 10:39   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Season's Greetings

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 10:44   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Season's Greetings

Min erfaring også. Det funker over alt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.