Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Da har jeg også prøvd ID Escentuals (Og har noen spørsmål)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 11:02   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg også prøvd ID Escentuals (Og har noen spørsmål)

Først sto jeg og surmulte mens jeg la på foundationen, for det ble jo ikke samme resultatet som med en makeupkrem. Og så la jeg på veil-en, og da kom det seg. Så alt i alt tror jeg at jeg kan si jeg er fornøyd. Skal rapportere senere i dag.

Håper det blir lettere og fortere å gjøre det etterhvert, jeg tror jeg brukte et kvarter (!) minst, på badet nå, i motsetning til to minutter til vanlig. (Klæsj på fuktighetskrem med farge, vipp øyenvippene og vips ferdig.)

Men, jeg har gjort det riktig, med foundation først, så veil (over hele ansiktet?), og så den der rouge-saken til slutt? Og er det greit at jeg bruker samme børsten til alle tre tingene? Vil det ikke komme rouge i foundationen neste gang da?

Gammel 29-12-07, 14:32   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg også prøvd ID Escentuals (Og har noen spørsmål)

31 visninger og ingen svar.

Gammel 29-12-07, 14:33   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

31 visninger og ingen svar.

Unnskyld.
Jeg kan ikke svare på det du lurer på, men vurderer disse produktene selv så jeg følger med på hva du gjør og hvilke svar du får.

Gammel 29-12-07, 14:50   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Jeg kjøpte forresten et sånt start-kit. Det var visst et kampanjetilbud. 599 for foundation, børste, veil og rouge. Liten i størrelsen da, men jeg får prøvd hvordan det fungerer, og børsten i seg selv er jo ikke billig til vanlig?

Gammel 29-12-07, 14:54   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Unnskyld.
Jeg kan ikke svare på det du lurer på, men vurderer disse produktene selv så jeg følger med på hva du gjør og hvilke svar du får.

Signerer..
Aner ikke hva en veil er heller?

Gammel 29-12-07, 14:58   #6
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trodde veil betydde slør, og at Desembermamma var begynt med niqab.

Gammel 29-12-07, 15:04   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Trodde veil betydde slør, og at Desembermamma var begynt med niqab.

Ja, jeg også trodde det var et slags "slør" med noe greier som skulle oppå toppen, men så forsto jeg det som at det skulle være ekstra dekk-krem-greie-sak (bare i pulverform) som skulle være ekstra oppå arr og pigmentflekker og sånn? Men jeg aner ikke.

(Altså, jeg skjønner at det ikke var slikt slør du siktet til Nabbe. )

Gammel 29-12-07, 15:16   #8
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Høres riktig ut, men ikke bruk samme børste, foundation er oftest best med fingre eller fuktig svamp( da spises den ikke opp av verktøyet) ellers er det jo tre forskjellige ting med forskjellig effekt og konsistens og farge så blanding ødelegger både prod og resultat. I allefall de fleste.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 15:42   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Legge ID foundation med fingrende?? Svamp?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 15:47   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Høres riktig ut, men ikke bruk samme børste, foundation er oftest best med fingre eller fuktig svamp( da spises den ikke opp av verktøyet) ellers er det jo tre forskjellige ting med forskjellig effekt og konsistens og farge så blanding ødelegger både prod og resultat. I allefall de fleste.

Bruker du ID? Jeg legger flytende foundation med svamp, men dette høres litt rart ut?

Da bør jeg jo ha hvertfall en børste til da. Noen som vet hóm det kan kjøpes billig på nett?

Gammel 29-12-07, 15:52   #11
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Nope har ikke brukt det, har fått klint inn trynet med det meste av produkter, men dette kjenner jeg ikke,men kjenner spakkel generelt om det er et tørt prod så er børste / sånn gammeldags pudderkvast selvfølgelig best, men å blande tre forskjellige produkter i en børste selv om alle tre er i pulverform er nono okkesom.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 15:53   #12
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Ja, det er det jeg også mener, men det var bare en børste med i begynnerkittet.

Det er pulver hele greiene, sånn mineral-makeup.

Gammel 29-12-07, 17:50   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Altså - ikke svar på det du lurer på, men et lite tips:

Ta pulver på kosten og gni det en liten stund inni lokket. Da skal visstnok pulveret bli varmet opp og det blir så bra atte

Gammel 29-12-07, 19:06   #14
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har forskjellige type koster til foundation og til mineral veil. Rouge har jeg ikke, men det må da være best å ha adskilte børster på det?

Flawless et eller annet, tror jeg den heter den jeg har til mineral veil. Jeg kan sjekke etterpå, sitter så godt i stolen akkurat nå.

Jeg har ikke helt fått teken på den mineral veilen, synes ikke den gjør så mye for meg. Jeg har forstått det sånn at den kan brukes både før og etter foundation, eller bruke den alene. Jeg har brukt den etter jeg har tatt på foundation.

Ellers har jeg funnet noen videoer på YouTube med forklaring på hvordan man tar det på.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:41   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke, men ønsker meg jo dette jeg også... (og har fått penger til jul!)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:51   #16
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men... dekker det skikkelig?? Og sitter det godt?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 22:17   #17
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jepp, det synes jeg. Og det beste er at det synes ikke at jeg har på meg noe. Hater sånn dekklag utenpå.

Gammel 29-12-07, 22:19   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg er hvertfall fornøyd med dekkevnen, men ikke før jeg fikk veilen på.

Gammel 29-12-07, 22:23   #19
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg aner ikke, men ønsker meg jo dette jeg også... (og har fått penger til jul!)

Anbefaler å kjøpe på Ebay, da får du mye mer for pengene. Gå først til en lokalt parfymeri slik at de finner riktig farge.

Gammel 29-12-07, 22:43   #20
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Anbefaler å kjøpe på Ebay, da får du mye mer for pengene. Gå først til en lokalt parfymeri slik at de finner riktig farge.

IKKE bruk svamp, det skal brukes kost.
Det er som Beathe sier, dryss pulver i lokket, ikke på kosten, før børsten rundt i lokket, tell til ca 5 og før på huden. Jeg bruker som regel veil før foundation, for å dekke ekstra godt mine gigantiske porer og urenheter/ujevnheter. Tar gjerne på litt etter foundation også, om jeg har noe som ikke skjules godt nok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.