Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken bilstol er det vi skal kjøpe?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 15:37   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken bilstol er det vi skal kjøpe?

Vi trenger en bilstol til lillesøster kommer- og det er kanskje salg på slikt i januar?

Ztjerna hadde Acta Graco Autobaby (?) med base, og den var vi mildt sagt ikke fornøyd med. Selene ble for korte lenge før han var i nærheten av å vokse ut av stolen i lengde og bredde.

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for en stol uten base denne gangen(vi har ikke isofix). Synes å huske at setene med base var tyngre/større enn de uten base, men tidene har kanskje forandret seg? Base er kanskje tids- og frustrasjonsbesparende når to småttiser skal installeres i baksetet på kortest mulig tid?

Lånte en stol jeg ikke husker hva heter, og den var det integrert solskjerm i. Kan det ha vært Maxicosi? Kommer den med base? Den likte vi i allefall. Ja også ønsker vi oss en stol som er kompatibel med OTH eller zapp.

Det er kanskje noen med bedre oversikt enn meg som kan si hvilken stol der er jeg skal lete etter på salg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.