|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() BuekorpsFanebæreren i Nordnæs bataljon er innkalt til militæret under 150 årsjubileet. Forsvarsministeren er nå engasjert for at han skal få utsettelse slik at han kan delta i jubileet. Er dette noe ministeren bør bruke tid på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Buekorps
Definitivt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BuekorpsSier vel litt om hvor viktig forsvaret er for politikere....
![]() |
#4 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: BuekorpsOm det er slik at idrettsfolk får utsettelse for den minste lille ting vil jeg si at det er diskriminerende om det ikke skal gjelde andre kulturelle aktiviteter også, selv om jeg ikke har så veldig mye til overs for buekorps da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BuekorpsSignerer Kif. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: BuekorpsTja... Om han skal engasjere seg så veldig i det er nå én ting, men ja, det er utrolig diskriminerende når det gjelder idrettsfolk kontra musikanter. Vi har deltatt i World Music Contest i Nederland 3 ganger, og ikke pokker om noen av våre millitærgutter fikk disp for å bli med i dette VM'et
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: BuekorpsSkuddpremie på buekorps? *Eksilbærgenser med vonde minner* |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Total awareness
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: BuekorpsAlt denne gutten spurte om var en utsettelse på noen dager slik at han kunne få være med på feiringen. Det synes eg no de kunne klart. Eller de kunne tatt han inn i mars då det også er innkallelser (vet det fordi jeg er innkallt då), då hadde han i alle fall fått med seg jubileet. Ellers er jeg enig i alle her inne som mener det er "diskriminering" mellom fritidsaktiviteter som blir ansett som god grunn eller ikke for å få utsettelse.
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: BuekorpsDette burde da vært løst på et mye lavere nivå enn ministeren, hun griper inn for å skape litt positiv pr rundt sin egen person og fordi hun selv er bergenser og dette blir forventet av henne.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
Ja. Buekorps er mye viktigere enn jagerflyinnkjøp og krig og fred og sånn. Buekorps er tross alt noe som skjer her og nå.
![]() |
#16 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: BuekorpsJeg er så glad i FP, min formening om dette nå er: det drives diskrimingering i stor grad i forsvaret mellom idrett og kultur, og det hele burde være løst på et mye lavere nivå. Men formeningen min om buekorps er ikke endret. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|