|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Kokosbollene mangler delfiafett ...Hva gjør jeg nå? Jeg har lagd kokosboller og de skal jo dyppes i kokesjokolade blandet med delfiafett! Men jeg har glemt å kjøpe delfiafett!! Hva kan jeg bruke isteden? Kan jeg bare smelte sjokoladen og dyppe de i den? Jeg har ikke mye lyst å traske til butikken nå.............
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kokosbollene men jeg har glemt delfiafett til sjokon....Kokosfett gjør sjokoalden mer tyntflytende og "glattere", det vil nok være vanskelig å få den jevnt og tynt på uten. Det blir ikke det samme, men kanskje du kan prøve med litt smør i sjokoladen istedet. (Hvis du ikke orker å dra på butikken...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Kokosbollene men jeg har glemt delfiafett til sjokon....Ja det kan vel hende det går med smør... Orker ikke gå til butikken, men tror jammen jeg må lure gubben til det!! Er jo best å følge oppskriften er ikke så flink i kakebakst, men kokosbollene ble gode selv uten sjokoladetrekk....
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokosbollene men jeg har glemt delfiafett til sjokon....Jeg lagde uten fett en gang, det ble helt spiselig, men det gikk med ca. tre ganger så mye sjokolade, siden sjokoladen ikke ble så flytende, og la seg i tykkere lag utenpå kokosbollen.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokosbollene men jeg har glemt delfiafett til sjokon....Kan du bruke olje, tro sånn helt i nøden??
![]() |
#7 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Kokosbollene men jeg har glemt delfiafett til sjokon....
Her finner du oppskriften http://www.foreldreportalen.no/forum...9&postcount=16
![]() |
|
|