|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Heksejaktes det på Gro nå?Ehttp://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/05/522966.html Sist redigert av daffy : 05-01-08 kl 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?350 000 er en jævla bra timelønn. Jeg er fremdeles litt
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Hvorfor blir aldri fotballspilleres lønn hengt ut som moralsk forkastelig på samme måten? Deres lønn pr. spilte kamp kan være ganske heftig den også.
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Fotballspillere betaler forhåpentligvis skatt?
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Synes det er bra at media kan få frem at de som virkelig har mye penger ikke betaler skatt, lurer på hvordan de får det til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Jeg synes det lyser av dobbeltmoral når hun ikke betaler skatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?
Det undres meg også. Ikke rart de er rike. Andre stakkarer som tjener litt godt må jo nesten betale halvparten i skatt.
![]() |
#10 |
Populærkulturjunkie
|
Nå følger hun jo bare norsk lov da så jeg synes vel ikke at det er dobbelmoral akkurat. Det er vel veldig få av oss som betaler EKSTRA skatt? Vi har en skatteavtale med Frankrike som tilsier at pensjonister ikke beskattes av pensjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Ja, jeg kan ikke begripe hvorfor nettopp hun skal frivillig betale inn penger hun ikke må betale fordi hun dermed kan bli sett mer opp til av det norske folk. Det er ikke agurktider nå, er det?
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
Enig i det du skriver her.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Denne tanken slo meg når jeg nå så dette her. Det ene drar bestendig noe annet med seg, virker det som. |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Når har nå den godeste landsmoderen ordnet fint opp i dette på egen hånd, ved å melde flytting tilbake til Norge.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Ja, heksejakt. Det er helt lovlig å bo i Frankrike, og hun har fulgt de skattereglene som gjelder når man bor i Frankrike. De som ringer futen for å betale mer skatt, fordi de prinsippielt sett er for økte skatter, de kan gjerne komme og predike. De andre kan holde smella si, spør du meg.
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Jeg er helt og fullstendig enig med Polyanna. :surprise: Det er nesten ord for ord det jeg preket til Rhett på kaféen i går, faktisk, bortsett fra det nest siste avsnittet.
![]() |
#19 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Nekter å hetse landsmoderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?Det som er så fint med Gro Harlem Brundtland er at hun gjemmer seg fint lite under "ingen kommentar" - og det står hun seg godt på. |
![]() |
![]() |
|
|