|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Ja, du er flink til å skrive, men kan du snakke?Hm? Kan du?
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg er mye flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig.
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg for min del er mye flinkere muntlig enn skriftlig. Jeg syns av og til det er vanskeligere å få frem hva jeg mener skriftlig, mye lettere å si ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg er fantastisk både skriftlig og muntlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg er definitivt flinkere til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig, og har mye bedre selvtillit irl enn på nett, nettopp pga dette.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg vet ikke helt. Jeg føler vel selv at det er hipp om happ.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?
Dette kan jeg signere. Det viser seg også på eksamensresultatene mine, for jeg har topp karakter i muntlige fag, og dårligere i skriftlige fag.
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg er flinkere til å snakke enn til å skrive. Er av typen som ikke frykter muntlige eksamener fordi jeg som oftest får bedre uttelling der enn ved skriftlig vurdering. Samtidig har jeg studert lenge nok til å få rikelig med skrivetrening og får tilbakemeldinger på at jeg har en veldig muntlig skrivestil, i noen tilfeller - som på forum - er jo det en fordel.
![]() |
#9 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg er en ganske "treig" person, og det tar ganske lang tid fra en tanke dannes til den klarer å komme på trykk, eller kan uttales, derfor egner jeg meg best skriftlig, med mindre det er eksamen, der er muntlig favoritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Det er hipp som happ her også. |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg skriver bedre enn jeg snakker, helt definitivt. Det er ikke dermed sagt at jeg stotrer og stammer og er sky og sjenert IRL, men jeg kan godt finne på å lytte mye mer enn jeg snakker. Men når jeg først snakker, er jeg svært så tydelig, vil jeg si.
![]() |
#12 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg har ofte fått tilbakemelding på at jeg snakker tydelig og er flink til å forklare når jeg underviser. På det mer private plan tror jeg også at jeg er ganske flink til å formidle det jeg vil, jeg har i alle fall fått høre det flere ganger. Men egentlig føler jeg selv at jeg ofte er flinkere til å lytte enn til å snakke. Småsnakk er jeg ikke alltid så flink med, da må jeg være spesielt opplagt.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Utrykker meg forskjellig skriftlig og muntlig, det er ofte jeg tenker best når jeg skriver, men må nok beskrives som en eh....verbal person |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg snakker forholdsvis greit med andre, men er det et tema som engasjerer meg, og gjerne med personer jeg bryr meg om, snakker jeg på nivå med en treåring.
![]() |
#15 |
By the Sea
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Jeg uttrykker meg kanskje bedre muntlig enn skriftlig.
![]() |
#17 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Når eg først er varm i trøya er eg betre på å uttrykke meg munnleg enn skriftleg, og då særskilt når det gjeld tema eg brenn for- kjenner meg trygg på. Eg tenker kjapt medan eg snakkar, så eg er ikkje alltid så enkel å stoppe når eg først er i gang med ei argumentasjonsrekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
One of These Days
|
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?Tja, det er vel egentlig hipp som happ, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Teller ned
![]() Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?
Akkurat slik har jeg det også. Jeg elsker å diskutere, god på smalltalk og har alltid en kommentar på lur. På nett, er jeg halve meg når det kommer til kommunikasjon. Kanskje like greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|