|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() Anke endelig avslått (Adressa)http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article741863.ece Sist redigert av Azi : 24-10-06 kl 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)Det var vel navnet på den stakkars jenta. Kvinnen som ble dømt kalte seg Kat. Jeg husker dette godt, fra NM.
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:40. Årsak: fjernet navn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)Uff, jeg var ikke på NM på den tiden, men jeg tror hun er skyldig. Og veldig syk.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:42. Årsak: Byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa).....
"Vi leser for å vite at vi ikke er alene." C.S. Lewis Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:43. Årsak: Respekt for involverte parter; overskrift byttet ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
søt
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)
Hun er jo dømt for drap, så vi får tro hun er skyldig.
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:45. Årsak: Byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Come what may...
|
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)Jeg vet faktisk ikke lenger hva jeg skal tro. Jeg har før trodd at hun var uskyldig. Men nå vet jeg faktisk ikke lenger... Men om hun hadde gjort det. Så fatter jeg faktisk ikke hvordan det går an å nekte så lenge... Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:45. Årsak: Byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)
Har hun gjort det, noe jeg tror, så er hun selvfølgelig psykisk syk og det er ikke vanskelig å fortrenge eller innbille seg at man ikke har gjort noe. Det blir da lett å nekte lenge, fordi man faktisk tror man er uskyldig uten å være det.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:46. Årsak: Byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
søt
![]() Sv: Anke endelig avslått
Hun hadde psykiske problemer og var åpen om det. Mener jeg å huske. Tok tabletter og "snøvlet" i måten hun skrev på.
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:10. Årsak: Endret overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Come what may...
|
![]() Sv: Anke endelig avslåttTok ikke hun antideprissive tabletter? Det er mange som er depprimert. Men man blir da ikke psykisk syk og morder bare for man tar antideprissive. Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:11. Årsak: Endret overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
søt
![]() Anke endelig avslåttMan skal vel putte i seg en del antidepressiva før man klarer å skrive som om man var "dritings" også.
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: Endret overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Come what may...
|
![]() Anke endelig avslåttSkillpadde, mulig hun har blitt uskyldig dømt. Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:13. Årsak: Endret overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
søt
Ja, men nå er heldigvis ikke VI noen domstol.
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Sær og kresen
![]() Sv: Anke endelig avslåttEr dette en ålreit diskusjon?
You don't have to be black to sing the blues From what I gather all you got to be is blue (Joan Baez) Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Anke endelig avslåttUansett hvordan man snur og vender på denne saken - så er den tragisk!
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
Jeg føler meg veldig sikker på at det ikke er på dette grunnlaget hun har fått dommen. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:11. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|