Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Leikekjøkken

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 01:18   #1
tiril
Passiv

Spørsmål

Leikekjøkken

Trenger hjelp til å finne eit bra eit!

Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 01:21   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leikekjøkken

Hva er du ute etter da? Plæstic, tre? Stort, lite?

Gammel 10-01-08, 01:25   #3
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva er du ute etter da? Plæstic, tre? Stort, lite?

Det er nettopp det då...

Synes dei i plastik ser gøyare ut med alle duppedittane, men tre er jo meir solid og ser betre ut. Men er dei like artige?

Har sett en komfyr på Clas O., Micky...eller noko i den duren. Der får en og kjøpt litt panner og stæsj som tilbehør. Billig og. Men aner jo ikkje om den er for kjedelig?

Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 01:27   #4
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Den trekomfyren fra Micky pleier å være en slager. Kan jo kjøpe masse artig tilbehør. Min erfaring er at slike svære plastgreier går fort i stykker.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 16:02   #5
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Vi kjøpte ett i plastikk på Toys`r us, som vi bruker på jobben.
Det funker utrolig bra og er ganske så robust.
Det har tålt mye og mange harde lekeglade barn i ett par år nå i alle fall.

Desverre så husker jeg ikke hvilket merke det var.

Gammel 10-01-08, 16:11   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Minstemann har et fra Fischer Price
Det brukes ute og inne.Igrunnen mest gøy ute med vann ute

Gammel 11-01-08, 10:49   #7
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har et nydelig i heltre kjøpt på T.I.N.Y, det er så flott å se på, og storesøster liker det veldig godt. Finner ikke noe bilde av det akkurat nå.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 13:08   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig fornøyd med plastikk, da vi har det ute på verandaen hele sommeren. Da er det ordentlig kjøkkenleking, med vann, blad, blomster og småstein. Vasker det om høsten og tar det inn.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 13:20   #9
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Vi har et nydelig i heltre kjøpt på T.I.N.Y, det er så flott å se på, og storesøster liker det veldig godt. Finner ikke noe bilde av det akkurat nå.

Er det i rosa kanskje? Veldig lyst å sjå bilder. Har sett ovn og vask(separat) i rosa nemlig.

Ha ikkje tenkt på at det er kjekt å bruke ute om sommaren...Hmm...

Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 13:39   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

VI kjøpte et plæstik til jul, det hadde rett og slett fler morsomme funksjoner. Vi har et lite tefal-kjøkken, med lys og lyd og skruduppedingser og knapper. Og lekemat og kopper og kar.

Ellers syns jeg det fra Fisherprice er morsomt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 14:18   #11
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Er det i rosa kanskje? Veldig lyst å sjå bilder. Har sett ovn og vask(separat) i rosa nemlig.

Ha ikkje tenkt på at det er kjekt å bruke ute om sommaren...Hmm...

Det er i trehvit, lyslilla og hvit, skal se om jeg finner bilde. Kjøkkenet har komfyr m/stekeplater, vask og en "utstyrsholder" over stekeplatene.

Gammel 11-01-08, 14:24   #12
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Her er der et annet som jeg er fornøyd med. Dette hadde vi i bhg jeg jobbet i i Oslo, i bhg jeg jobber i nå, og i storesøster sin bhg! Tåler allverdens behandling

Gammel 11-01-08, 14:30   #13
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Mathias fikk fischerprice sitt til jul. Jeg er egentlig litt skuffet. Det var så lite, og laget av sånn skikkelig hard plastikk, slik at når han åpner kjøleskapet så flytter hele greia på seg. Men jeg tror det er mest jeg som er misfornøyd, Mathias storkoser seg med det.

Gammel 11-01-08, 14:52   #14
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mange dippedotter kan være gøy det. Men Barna har fantasi så en enkel komfyr er faktisk mer eller mindre like gøy. og så tåler det masse.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 14:57   #15
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De i plastikk blir ofte vinglete har jeg sett hos andre

Brio sitt kjøkken i tre er jo kjempefint da! Og så kan du kjøpe "skikkelige" panner, gryter, visper og sleiver på IKEA.
Tror ikke ungene bryr seg om det er plastikk eller tre så lenge det fungerer

Gammel 11-01-08, 15:35   #16
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Her er der et annet som jeg er fornøyd med. Dette hadde vi i bhg jeg jobbet i i Oslo, i bhg jeg jobber i nå, og i storesøster sin bhg! Tåler allverdens behandling

Dette likte eg! kor får en kjøpt dette?

og kva er forskjellen på brio sitt røde i tre og micky sitt røde i tre???
Kanskje eg kan leite fram bilde sjølv...

Macky: Venter på bilde, høyres lekkert ut!

Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 15:53   #17
tiril
Passiv

Standard

Er det dette Macky?

Tilbud hos Ringo,249.

ops..fant denne hos Riktige Leker til 1399

Clas Ohlson kr 198
Og denne pk med kjøkken redskap fra C.0 til 98 kr tenkte eg å kjøpe viss det blir komfyr i tre. Noko eg trur det blir..

Finner ikkje Brio sin komfyr..

Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:44   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Brio sin er så og si lik dem på Clas olsson, men hel tre også på toppen.
Vi kjøpte Brio til vesla til jul og hun er kjempefornøyd. Kostet 350,- Her har de den i alle lekebutikkene som fører Brio sine varer. Tror den går ann å få tak i hvit også.

Gammel 11-01-08, 23:37   #19
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Er det dette Macky?

Tilbud hos Ringo,249.

Det ligner litt, samme lilla farge, men alt i ett. Det vi har koster rundt 1500,- (fått i gave fra mine foreldre altså, hadde aldri kjøpt et så dyrt selv). Finner ikke noe nettside til T.I.N.Y

Gammel 11-01-08, 23:41   #20
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Her er der et fra sprell:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.