|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Uhell i madrass-sengvi har ei 90 bred madrsasse seng (uten tisselaken
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: uhell i madrassesengJeg har sprayet med et eller annet og tørket godt med veldig våt klut og deretter lagt avispapir over. Gått greit det.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Uhell i madrass-sengJeg har også vasket overflaten og passet på at den tørker helt før den tas i bruk.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Uhell i madrass-sengJeg vet at det går an å få kjøpt madrassrens et eller annet sted. (Uten at jeg vet hvor.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Uhell i madrass-senghar opplevd det samme - sprayet det hele med domestos og brukte håndduker og papir for å suge opp "uhellet" + en gang til etterpå. Lot det hele tørke før senga ble brukt igjen.
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
![]() Sv: Uhell i madrass-senghmmm..jeg har hatt tider der slike uhell har skjedd, samtidig som jeg ikke har vært i stand til å ta det på rett måte med en gang, pga bekkenløsning, etc. Nå tror jeg hele madrassen skal få en omgang med både det ene og det andre. Men hvordan få tørket den??? Har liten leilighet, ikke god tørk inne. Ute er det høy luftfuktighet selv når det er varmt jo!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|