|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Erfaringer med "I frogee" stelleveske?Sitter og surfer litt på stellevesker og fant denne hos Stellevesken.no
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Erfaringer med "I frogee" stelleveske?Den der minner mistenkelig om en som jeg har hatt tidligere, bare at den var blå. |
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Erfaringer med "I frogee" stelleveske?
Fant denne fra usa og da kostet den 200 inkl. porto. har en helt sort en fra Land's end som egentlig funker fint, men så tenker jeg at det er greit med en liten en - iom at prisen var så lav, så kjøper jeg den. Det er med stellematte, men den er sikkert mikroskopisk...
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Erfaringer med "I frogee" stelleveske?Den er veldig fin å se på altså! Og om du ikke bryr deg om hookz er det ikke noe problem egentlig.Min var mørkeblå eller kongeblå eller hva jeg skal kalle fargen. Veldig fin |
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Neida - jeg kjøper den i hovedsak for å ha en mindre veske når jeg er på bæretur. Dessuten har jeg et dråk av en vogn (emmaljunga) så jeg har nok måttet brukt reima uansett iom at denne kun er 30 cm.
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med "I frogee" stelleveske?De var pene! Men jeg lurer på hvordan satin-stoffet vil "oppføre" seg i regnvær? Ser jo at de har et vannavvisende stoff på baksiden, men vil det fine stoffet utenpå bli skjoldete og stygt? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg må innrømme at jeg ikke har peiling. Den blir nok fort relativt stygg vil jeg tro.
|
![]() |
|
|