|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser
Endelig sier jeg bare! Håper han gjennomfører, og at han kommer noen vei!
![]() |
#3 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserJeg ble helt matt da jeg så 23 nyhetene i går. Jeg har fått så nok av den mannen. Og i tillegg er jeg litt sjokkert over media. Når den antatte "lommemannen" er tatt, synes jeg det burde vært hovedsak, og ikke at mannens forsvarer får bruke media til å fronte sin sak.
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser
Vi får håpe det. Staff sa i starten av intervjuet at slik handling var forbudt, kan hende han sikret seg der. Tullingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserHåper virkerlig at politianmeldelsen når frem og han faktisk FÅR straff.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserHåper han gjennomfører og at Staff får sin straff han også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
Men, det er vel ikke slik at jeg kan si at jeg skjønner at noe ikke er lov å spise kake :dårligeksempel:, for så å si akkurat hva jeg vil om at det er jo så deilig med kake, og at de som sier at noen kan ta skade av å spise kake tar feil og opphauser faren og skadevirkningene og at det bare er tull.
![]() |
#9 |
Teller ned
Jeg kjenner ikke loven, så jeg aner virkelig ikke. Håper ikke han klarer å vri seg unna denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserNå husker jeg ikke ordrett hva Staff sa - men jeg oppfattet det ikke som at han forherliget overgrepene? Han bagatelliserte dem grundig, men det er vel et stykke fra bagatellisering til forherligelse?
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserSom ordfører burde Fabian Stang ha vett nok til å bruke det offentliges midler på en bedre måte enn dette. Staff har overhodet ikke gjort noe ulovlig. Det er stor forskjell på å bagatellisere og forherlige en forbrytelse. Påtalemyndighetene vil aldri i verden dra en slik sak inn for domstolene. Vi har ytringsfrihet i Norge, og enn så lenge er det ikke ulovlig med politisk ukorrekte ytringer. |
![]() |
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserJeg for min del er glad for at folk fremdeles reagerer. Når folk blir kalde og likegyldige skal jeg uroe meg!
![]() |
#13 |
Live and let live
|
Selv om han er er stakkarslig gammel mann som virker helt fortutlete og som er aldeles og helt på jordet, og har provosert så lenge at det ikke burde ha injurierende kraft lengre som du sier, så betyr ikke det at man skal resignere, så betyr ikke det at det ikke sårer overgrepsofre når han bagatelliserer opplevelsene og skadevirkningene deres.
![]() |
#14 |
Live and let live
|
Enig.
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserJeg kan tildels være enig med deg Nebbia, men akkurat denne uttalelsen i akkurat denne saken synes jeg ikke det er riktig å ignorere. Det dreier seg om hundrevis av små (og nå store) gutter som kan komme til å føle at de bare burde ta seg sammen, og at det de har opplevd blir bagatellisert. Da synes jeg vi har et ansvar for å tydeliggjøre at Staff er på bærtur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
er grønn og fin.
|
Signerer denne.
![]() |
#17 |
Passiv
|
Selvfølgelig er det sårende, og jeg forstår godt at folk reagerer. Men Staff er trollet som ikke fortjener mat. Og skal man som offentlig person gå ut å kritisere Staff, så får man heller påpeke Staffs stakkarslige mangel på moral og empati.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Nyter et nytt liv
|
Helt enig der ja.
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserSynes hele Staff utsagnene bikker over til hysteri jeg.
![]() |
#20 |
Live and let live
|
Eh ... Det er jo ikke oss som klager som har sluppet ham til i beste sendetid da.
![]() |
|
|