|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Da er sms-kampanjene i gang igjenNå er det startet en (eller flere?) sms-kampanjer, som ber en ta avstand til noen av Staff's uttalelser og holdninger i "lommemannsaken". Man blir bedt om å sende sms'en videre, for å vise at man tar avstand etc.. Hva er hensikten? Er det andre enn mobilselskapene som tjener på dette? Finnes det ikke bedre måter å vise at man tar avstand fra slike holdninger? Noen meninger rundt dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenJeg syns slike sms-kampanjer er fullstendig meningsløse. En ting er hvis de oppfordrer til noe - som å gå med rødt til støtte for Burma, brenne et lys i vinduet til støtte for noe, eller mer konkret støtte til et eller annet formål. Men å bre videresende en SMS fordi man syns Staff er en dust ser jeg ikke noe poeng i.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenJeg sender heller aldri sånne sms'er eller mailer videre.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenFor noe tull. Jeg blir småsur av å få sånt på mobilen.
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenJeg blir og småsur. Spesielt om man skal sende tilbake til sender for å vise at man er venn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenLurer alltid på om det er noen i mobilselskapene som starter disse kampanjene.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenJeg fikk den Staff-SMSen i dag, og den ble pent slettet. Synes slike ting er noe tull. Hadde jeg kjent Staff personlig så hadde jeg kanskje videresendt den til ham. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenSvigermor sendte meg en slik for en halvtime siden. Skjønner ikke helt hva jeg skal med den. Staff får da ikke vite det om jeg videresender eller ikke, og svigermor og alle som kjenner meg vet jo allerede hva jeg, mannen og resten av familien synes om Staff og hans uttalelser. Vi trenger ingen påminnelse om at pedofili er sykt. Eneste som tjener på dette er teleselskapene. Sist redigert av Kaija : 23-04-09 kl 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenDet staff utsagnet sier vel egentlig mer om hans meninger enn om hva som er rett... Noen burde kanskje begynt å sjekke ut han litt mer etter slike utsagn....
![]() |
#12 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenSom jeg skulle ha sagt det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenJeg har også fått flere, men skjønner ikke helt vitsen nei. Så jeg sender heller ikke videre, selv om at jeg sender sms gratis..
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenJeg ser ikke vitsen og lurer på hvem som egentlig har satt det i gang. Mistenker at det er noen som vil tjene penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenSender ikke slike sms videre nei. Gidder knapt lese dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen
Jeg mistenker det og sender aldri sånne videre. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke TAR avstand, altså, men jeg ser ikke helt hva man oppnår med disse 'kampanjene'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
weird
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenJeg synes dette går litt av skaftene nå.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjenMye bedre send den til han;-), har jeg svart de som har sendt den med Staff til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|