Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Idiotisk domeneregistrering for kallenavn på overgriper

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 09:30   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Idiotisk domeneregistrering for kallenavn på overgriper

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2194597.ece

Dette opprører meg på morgenkvisten i dag.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 09:43   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lommemannen.no

Alt de kan tjene penger på kjøper vel Rocco og klanen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 14:58   #3
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner jeg blir kvalm.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 14:59   #4
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Rent personlig syns jeg det er helt unødvendig å gi dem gratisreklame på FP.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 15:10   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg klarer ikke engang å bli opprørt over Rocco. Makan til tufs!

Gammel 14-01-08, 16:06   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Rent personlig syns jeg det er helt unødvendig å gi dem gratisreklame på FP.

Hva er det du reagerer på som reklame? Min evt ikke helt gjennomtenkte bruk av det i overskriften, eller link til artikkelen i Aftenposten?

Jeg lar meg faktisk opprøre over at noen ser det som OK å tjene penger på det idiotiske kallenavnet denne overgreperen har fått i politiet - det er etter min oppfatning helt lavmål.

Om det er overskriften og andre reagerer, må gjerne en modde endre til f. eks. "Idiotisk domeneregistrering for kallenavn på overgriper".

Gammel 15-01-08, 14:17   #7
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Hva er det du reagerer på som reklame? Min evt ikke helt gjennomtenkte bruk av det i overskriften, eller link til artikkelen i Aftenposten?

Jeg lar meg faktisk opprøre over at noen ser det som OK å tjene penger på det idiotiske kallenavnet denne overgreperen har fått i politiet - det er etter min oppfatning helt lavmål.

Om det er overskriften og andre reagerer, må gjerne en modde endre til f. eks. "Idiotisk domeneregistrering for kallenavn på overgriper".

Jeg reagerer på at du bruker domenenavnet i tittelen på tråden. Jo flere ganger navnet kommer på trykk etter allet sted, jo flere ser det - og mange går inn av nysgjerrighet.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:27   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Linken virker ikke.

Gammel 15-01-08, 14:33   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Linken virker ikke.

Da har sikkert Aftenposten slettet artikkelen - kanskje de syntes det var gratisreklame?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.