|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har Staff kanskje gjort en god jobb alikevel?Jeg må innlede med at jeg ble sjokkert over Staffs uttalelser, og jeg finner dem forkastelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har Staff kanskje gjort en god jobb alikevel?Eg er stygt redd for at Staff dreg ut saka for at så mange opplysningar (om både den mistenkte og forbrytelsane) som mogleg skal komme fram i media, og dermed svekke aktoratet sin bevisførsel under sjølve rettssaka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Har Staff kanskje gjort en god jobb alikevel?Selvsagt har han det, og sikkert med fullt overlegg. Jeg var heller aldri i tvil om at han på den måten gjorde en god jobb. På lang sikt derimot tror jeg nok ikke det nødvendigvis er slik. Mange vil nok anse han som forsvarer som en innrømmelse av skyld i seg selv men jeg vet ikke helt hvordan dette vil gi seg utslag i retten. Vil en usympatisk forsvarer være negatit i en norsk rett??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har Staff kanskje gjort en god jobb alikevel?Kom nettopp over denne i Dagbladet ... "All ære til Staff" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|