|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke bibliotekfilialer har gode barneavdelinger i Oslo?Jeg er søren ikke sikker, men jeg tror Deichmann på Schous Plass er rimelig god, de har hvertfall mye barne-og barselgruppearrangementer.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bibliotekfilialer har gode barneavdelinger i Oslo?Hvis du er villig til å flytte deg litt utenfor Oslogrensen, er det veldig bra på biblioteket på Bekkestua.
![]() |
#6 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bibliotekfilialer har gode barneavdelinger i Oslo?Biblioteket på Oppsal har godt utvalg i barnebøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bibliotekfilialer har gode barneavdelinger i Oslo?Hovedavdelingen i sentrum har en super barneavdeling, der har vi funnet mye. Ikke at jeg har vært og sammenliknet med mange andre altså.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke bibliotekfilialer har gode barneavdelinger i Oslo?Deichmann i Akersgata har en stor og ganske bra avdeling. Tips: DVDene er helt ubrukelige, de er så oppskrapte at de ikke kan kjøres.
![]() |
#9 |
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bibliotekfilialer har gode barneavdelinger i Oslo?
Ja der er det fint (annenhver søndag er det fortellerstund som er populært for 4.5 åringen min). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bibliotekfilialer har gode barneavdelinger i Oslo?Smestad skole. Kombinert skolebibliotek og Deichman-avdeling.
![]() |
|
|