|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!http://forbrukerportalen.no/Artikler/2005/1119867571.32
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Å fysj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Jeg visste vel egentlig dette, men det var ekkelt å lese det likevel. Heldigvis spiser vi aldri kylling- eller kalkunprodukter som pølser, kjøttboller, kyllingkjøttdeig e.l. Holder meg til rent kjøtt.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!:Grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Æsj
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Jeg har aldri trodd at pølser og slikt av kylling og kalkun var renere, tvert imot. Men jeg visste vel egentlig ikke at det var SÅ gale. Heldigvis har jeg aldri kastet meg på "trenden" med kylling- og kalkunprodukter. Har aldri sett vitsen, men så er jeg jo fett-tilhenger også da.
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Mannen har jobbet på pølsemakeriet på Gilde og har ikke noe imot å spise pølser, men alt som har med kalkun og kylling som ikke er rent kjøtt har han nektet å ta inn i huset. Er jo veldig glad for det egentlig.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Dette visste jeg ikke, men det har ant meg. Bare prisen tilsier jo at det ikke er oppmalte kyllingfileeter, akkurat, og jeg har tenkt at pølser og kjøttdeig sikkert er en grei måte å f nyttet hele kyllingen på (skinn, småbiter). Men ikke at det kan være beinbiter med - det var ekkelt.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Jeg takler det iallfall ikke, men nå har jeg tenkt meg litt om og MUK er vel egentlig ganske bra? På den måten at de får brukt hele dyret i stedet for å kaste det? Når det faktisk kan lages god mat av det bør det jo heller nettopp gjøres det enn å kaste det? Selv om JEG holder meg unna.
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Javel. Jeg kommer til å fortsette å spise kylling- og kalkunpølser, da jeg syns de smaker best. Er det spiselig og ikke farlig så ser jeg ingen grunn til å okke seg over det. Det er så mye rart av konserveringsmidler, miljøgifter og annen sjarmerende skit i maten vi får i oss at en godt oppmalt benbit eller to ikke er noen krise. Og ja, jeg spiser økologisk i den grad jeg får tak i det. Jeg vet hvordan et helt, dødt dyr ser ut før det er "pyntet på" og lagt i kjøttdisken, jeg kan sløye en fisk og jeg vet hva egg er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!
![]() |
#15 |
Unik
|
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Me har aldri kylling og kalkun produkter i hus utenom fileter. Har ikkje lest linken enno, men det virker som om eg skal vera litt glad for det ? ( har heller ikkje kjøttdeig i hus, holder meg til karbonadedeig )
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Høres skikkelig ekkelt ut... Men jeg kommer sikkert til å spise div kyllinmgprodukter likevel..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Jeg skjønner heller ikke helt problemet med dette. Det er da ikke noe problem å spise litt oppmalt bein? Rikt på kalsium er det også.
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!De kyllingproduktene vi stort sett kjøper kommr ikke fra Prior, men fra konkurenten Den Stolte Hane.
![]() |
#20 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!Æsj. Da skal jeg aldri kjøpe sånne produkter flere ganger !
![]() |
|
|