|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 4 riller i stekeovnen, hva er da "midt i"?Ja, det er mangt man kan lure på. Jeg har jo nesten aldri bakt noen ting (jeg sier nesten, for det siste året har jeg faktisk laget langpannesjokoladekake, rundstykker, brød og pærepai |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: 4 riller i stekeovnen, hva er da "midt i"?Vi har også fire riller i stekeovnen, og jeg gjør som Elinblu: bruker den nest nederste når det står "midt i ovnen". Ettersom det man lager som regel kommer oppå plata, blir det nærmest mulig midten. Den neste blir for høyt opp.
![]() |
#6 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: 4 riller i stekeovnen, hva er da "midt i"?Jeg setter platen "oppå" den nest nederste rillen. Altså ikke i selve hakket - men oppå der.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: 4 riller i stekeovnen, hva er da "midt i"?Det kommer an på hvor høyt det jeg lager er. Er det pizza feks (jeg hater overstekte bunner) setter jeg den på nest øverste hvis det i oppskriften står "midten". Likeledes havner kaker i kakeform (som jo kan være 10 cm høye) på nest nederste.
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: 4 riller i stekeovnen, hva er da "midt i"?Jeg gjør som alle de andre. Oppå nest nederste rille.
![]() |
#11 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 4 riller i stekeovnen, hva er da "midt i"?Nest nederste om det er 1 brett jeg steker og nederste og nest øverst om jeg bruker varmluft og 2 brett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|