|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?9. januar kjøpte jeg en ullpysj hos Nøstebarn. I dag tidlig oppdager jeg at rundt den øverste trykknappen har det kommet et hull, som har begynt å rakne? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Nei, vi har brukt mye tøy på Lille fra fra Nøstebarn og aldri opplevd det også pysjer. Jeg vil ringt og reklamert på det før jeg sendte den i retur.
|
|
|
#5 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Den pysjen der skal du så klart få levere inn. De skal ikke være sånn, du får garantert en ny en.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Jeg oppdaget hull rundt trykknappene på en nesten ny nøstebarnbody forleden. Har lurt på om jeg skulle reklamere, men vet samtidig at sambo har vasket den på 35 grader ullprogram i vaskemaskinen. Kan det være en selvpåført vaskeskade? |
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?
Nei, skal de ikke tåle såpass, da? :nøstebarnnovise:
|
|
|
|
#9 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Jeg (eller strengt tatt poden) hadde også en nøstebarnpysj hvor det ble hull rundt trykknappene, og har hørt om andre som har merket det samme (nøstebarnrykter, liksom!). Husker ikke om jeg behandlet den ondskapsfullt eller ikke, men synes da absolutt den skal tåle maskinvask uten å rakne! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?De skal da tåle å bli vasket. Jeg hadde helt klart reklamert! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Det er ikke hull rundt trykknappene på noen av våre Nøstebarnpysjer, og de har vært mye brukt av to barn. Vi har både nye og gamle.
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Ja, jeg må si det er vanlig. Altfor vanlig, og en av grunnene til at jeg personlig synes Nøstebarn er oppskrytt. Jeg har alltid fått ny, men alltid etter litt sånn "Javeeeel... hva har du GJORT med denne da?" (Svar: vasket som anbefalt av dem). Men det er grenser for hvor ganger man går tilbake med plaggene. Kanskje er jeg litt røff når jeg åpner trykknappene, men dog: jeg RØSKER dem ikke opp da. Men jeg gidder ikke lirke med silkehansker heller.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Jepp, du må gå tilbake med den. Eg hadde samme problem med snuppa sin. Fekk ny. Og no har det samme skjedd med denne nye. Så eg skal tilbake med min. Trur dei hadde fått inn eit parti med litt "problem" Skjedde nemlig med eine bodyen eg kjøpte etter nokre dagar |
|
|
|
#14 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Det har skjedd med en jakke fra Nøstebarn her i huset. Men den var usedvanlig godt brukt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har fått viljen sin
|
Ja jeg har litt samme følelsen ifht Nøstebarn og reklamasjon. Blant annet en genser som fikk hull i seg etter to gangs håndvask. Ingen av ztjernas andre gensere har fått hull i seg denne sesongen. Kommer til å lete etter alternativer til Nøstebarn så godt jeg kan heretter. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Aldri hatt et eneste hull i noen Nøstebarnplagg, og vi har brukt nesten utelukkende klær fra Nøstebarn i over 4 år. Avkommet året rundt, og det meste av klær derfra, og jeg har brukt endel jeg og.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Jeg har også dessverre samme erfaring med Nøstebarn-ting. Synes de har tålt veldig lite, og har derfor sluttet å handle der for lenge siden.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Eg har og fått ny-igjen...Dette var pysj nr 2 eg bytta.. |
|
|
|
#20 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Vanlig med hull rundt trykknappene i Nøstebarnpysjen?Det er også hull rundt nederste knappen i podens Nøstebarnpysj. Da skal jeg reklamere. |
|
|
|
![]() |
|
|