Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hastighetskilt

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 21:16   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Spørsmål

Hastighetskilt

Jeg har et spørsmål. Jeg håper at noen kloke hoder kan svare meg. Jeg mener en ting og mannen en annen ting.

Her er saken: Gjennom det lille tettstedet vi bor er det 40-sone. Det står skiltet med 40 opphører skilt rett utenfor. Jeg mener at det da blir 60 og mannen mener at det blir 80. Når man skal til tettstedet så tar man av fra en vei hvor hastighetsgrensen er 60. Da er det vel 60 som er grensen etter at man har svingt inn på denne veien? Når det nærmer seg 40-sonen så er det skiltet til først en 60-sone og så en 50-sone før man kommer til 40-sonen.

Jeg mente at det når det stod 30 eller 40 opphører så ble det 60. Er det 50, 60 eller 70 opphørsskilt så er det 80.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.