Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tror jeg må begynne å psyke meg opp litt ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-08, 21:21   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror jeg må begynne å psyke meg opp litt ...

Neste helg blir litt maratonhelg... (altså ikke denne helga.....)
Eldste og yngste har bursdag, og lure mamma tenkte det var like greit å ta begge barneselskapene samme dag, slippe å ordne to dager på rad, og rydde to dager på rad. 4 åring fra 12 til 14 (bare 4 inviterte da) og karnevalbursdag for 9 åringen fra 17-19. Siden gubben er til sjøs var det griet å ta selskap en helg når jeg hadde besøk av mine foreldre. Har prøvd å feire bursdag med 10-12 jenter uten ekstra hjelp og det er litt pes....
Samtidig har jeg nattevaktshelg den helga.
Så viser det seg at det er klassefest for eldste på fredagen, så bursdagene lørdag, og da 4 nattevakter på rad (vanlig med tre, men måtte bytte ei vakt til natt til tirsdagen etter...).
Krysser fingre for rolig vakt i allefall første natta, den før bursdagene, ellers får jeg lynsove på formiddagen.
Alt som kan ordnes fredag skal ordnes da, har heldigvis fri på dagen.
Tror jeg angrer bittelitt på dobbel-bursdagsfeiring...men nå er invitasjonene delt ut. Det går vel bra
Den mandagen skal ingen forstyrre meg etter jeg har levert i barnehagen, zzzzz

Sist redigert av Svanen : 01-02-08 kl 13:50. Årsak: ikke denne helga... men neste igjen...
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 23:53   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror jeg må begynne å psyke meg opp litt ...

Føler med deg.

Her har eldste og yngste bursdag med 3 ukers mellomrom, emn det blir et bursdagsmaraton uten like.

Like greit å bli ferdig med feiringene da, så slipper du å bruke flere helger på det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 08:13   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til med maratonhelg! Sikkert slitsomt mens det står på, men tenk så deilig etterpå når det er overstått! Lykke til.

Gammel 31-01-08, 09:39   #4
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å fy, jeg skal bare ha et barneselskap i helgen og gruer meg som bare det. Lykke til!

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 22:22   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt bursdagsselskap for eldste og yngste på samme dag. Det kommer aldri til å skje igjen. Jeg var så utslitt etter at sistemann gikk at jeg bare satt i sofaen og stirret på kaoset.

Du skal være i mine tanker på lørdag. Også nattevakter samtidig. Hva slags menneske er du? Superwoman?

Gammel 31-01-08, 22:32   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Du skal være i mine tanker på lørdag. Også nattevakter samtidig. Hva slags menneske er du? Superwoman?

Signerer denne og ønsker lykke til!

Gammel 31-01-08, 22:42   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Dobbeltgulp!

Lykke til.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 22:42   #8
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Oi, oi. Lykke til!

Jeg er sikker på at du synes det er kjempedeilig når helgen er overstått.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 00:26   #9
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Det der hørtes slitsomt ut ja. Lykke til med klassefest, bursdagsfeiring og jobbing.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 08:20   #10
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Kjenner jeg blir stressa av bare tanken. Tror det blir veldig godt når helgen er over tror jeg. Lykke til med bursdager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.