|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() En god levering i barnehagen!Gutten vår er en forholdsvis trygg og fornøyd gutt i barnehagen, men etter en periode i høst med mye sykdom blandt de ansatte, og til tider litt kaotiske dager med litt (tilsynslatende) tilltaksløse vikarer, har han hatt en periode hvor han ikke ville i barnehagen om morgenen. Det har vært perioder med biting og konflikter som oppstår når jeg føler at det ikke er en "plan" for dagen, men ungene bare tusler rundt med altfor få voksne, som er overbelastet til tusen. Det har vært vondt å levere, og første han spør om når jeg har hentet er "dra hjem?". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En god levering i barnehagen!Så godt med en slik opplevelse! Håper det beste for leveringer fremover!
![]() |
#3 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En god levering i barnehagen!Godt med gode leveringer.
![]() |
#4 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En god levering i barnehagen!Det er så herlig med sånne leveringer.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: En god levering i barnehagen!Så flott at han er blitt så trygg og glad, det må være godt for mamma.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En god levering i barnehagen!Slike leveringer er delige, ja! Stabilitet blant personalet er viktig. Jeg merker at det er stor forskjell på vanlige dager når de faste voksne kommer i møte, og dager (f.eks i sommerferieavviklingen til personalet) når voksensituasjonen er litt mer på halv tolv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|