|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Hva vaske mugg med?Jepp, det er mugg i vinduskarmene våre. Og i et hjørne av taket på badet.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva vaske mugg med?Jeg er egentlig enig med Sitron her, men det er ikke gjort i en håndvending. Muggsopp er ikke bra for noe, og jeg tror jeg hadde krevd at huseier skulle gjøre noe med det.
![]() |
#4 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vaske mugg med?Det så jeg et tips om på det programmet med de vaskedamene her om dagen...hmm hvordan var det da..
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva vaske mugg med?
Absolutt. Vi bor fire stykker i en liten toroms. Men leiemarkedet i Trondheim er ikke for oss, dessverre. Det er ikke mye vi har råd til av det som ligger ute nå. Og å flytte til en ny toroms er ikke så veldig aktuelt.
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vaske mugg med?Eh.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva vaske mugg med?Muggsopp er svært helseskadelig, så der bør dere ikke bli boende særlig lenge. Forlang at huseier fikser det - og det bør han jo være tjent med, for det er ikke mange som vil bo et sted de blir syke vel? Han vil jo ikke få leid ut til noen andre om dere flytter. |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva vaske mugg med?Dere bør også skaffe dere en lufttørker, eller hva det heter. Sjekk Clas Ohlson, de har slikt. Det holder luftfuktigheten i rommet lav, slik at muggen ikke trives så godt.
![]() |
#9 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hva vaske mugg med?jeg bodde i en leilighet med sopp og mugg en gang, og endte opp med å bli syk. Så syk at jeg måtte utsette eksamen til etter sommeren. Vi hevet leieforholdet med umiddelbar virkning. Det var det lureste vi noen sinne har gjort!
![]() |
|
|