|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Kan p-sprøyte gi hcg-utslag?Ei vennine av meg går på p-sprøyte og har fått flere positive tester. men vært på GU og der finner dem ikke noe graviditet. men likevell har hun positive tester. Legene sier at hun ikke kan få hcg utslag at det ikke er mulighet, så hvis noen har opplevd dette kan det være intressant å vite om dere har noen fornuftig løsning på problemet. Hun har også masse symptomer på graviditet men er som sagt ikke gravid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: kan p-sprøyte gi hcg utslag?Hos meg skriker det "HUN ER GRAVID UTENFOR LIVMOREN" av dette innlegget.
![]() |
#3 |
![]() ![]() |
![]() Sv: kan p-sprøyte gi hcg utslag?
Hun har mye ubehag og stikkinger i livmorområdet. går rundt trøtt som en dupp hver dag og kvalm ofte. Hun var på besøk hos meg en kveld og omtrent på klokkaslaget 9 begynte do rushet. ble mye pausing i filmen vi så... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: kan p-sprøyte gi hcg utslag?Det er rart om legene ikke mistenker en graviditet utenfor livmoren, men om de ikke gjør det bør hun ihvertfall foreslå det selv som en mulighet.
![]() |
#5 |
![]() ![]() |
Jepp, har faktisk ikke tenkt på det før, at det kan ligge utenfor livmoren. Har hørt om dem som nesten har strøket med når det har gått langt nok.Nei skal få henne til å ta seg en tur til legen igjen. synes dette er for rart. Hun har hatt det slik i 3 uker snart. Hun er redd for å bli avblåst hvis hun drar til legen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: kan p-sprøyte gi hcg utslag?Men om hun har testet positivt lenge, samt hatt stikkninger og ubehag lenge så vet jeg ikke om det kan være det?
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#8 |
![]() ![]() |
snakket med henne før i kveld og nå ligger hun å sover. så får ta det i morgen. Vet hun kommer til å nekte å dra, men skal nå prøve å få henne på andre tanker |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan p-sprøyte gi hcg utslag?
Har prøvd å sende melding for å høre om hun var våken. men hun svarer ikke. Bruker sitte våken lenge utover kvelden så ligger sikkert å drar seg nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Kan p-sprøyte gi hcg utslag?Jeg tenkte også svangerskap utenfor livmoren med en gang! Man kan også få hcg-stigning av enkelte svulst-typer, men det er ekstremt sjeldent heldigvis. Ikke tenk noe mer på det, førstnevnte er mye mer sannsynlig.
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 03-02-08 kl 13:37. Årsak: Linket |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan p-sprøyte gi hcg utslag?oi! hun har vært til mr for et halvt år siden for migrene så det er nok ikke det. tror heller på den første at det ligger utenfor livmoren |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan p-sprøyte gi hcg utslag?Nå har jeg leita i noen dager for å finne denne tråden igjen. Hadde vært fint å høre hvordan det gikk med venninnen din. Håper alt gå bra.
![]() |
#15 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan p-sprøyte gi hcg utslag?
Hun har oppdatert i den tråden der du spurte etter denne...
![]() |
![]() |
|
|