Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Påske allerede?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 09:26   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Påske allerede?

Jeg var på butikken i går, og der ligger restene av julegodtet side om side med påskemarsipanen. Det synges jo at jula varer helt til påske, men det får da være måte på!

Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 09:37   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påske allerede?

Den kommer vel til samme tid hvert år? Julemarsipanen kommer i begynnelsen av oktober, og påskemarsipanen kommer i begynnelsen av februar. Hvert eneste år, tror jeg (iallfall julemarsipanen, de siste 20 årene). Men ja, det er tidlig. De kunne ha ventet til feks. 1. mars. Nå kommer jo påsken veldig tidlig i år, men 1. mars må da være godt nok. Men nå tenker jo Nidar på salget, og det selger jo i bøtter og spann, så hvorfor ikke.

Gammel 03-02-08, 10:49   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg må med skam innrømme at jeg kom hjem med en lilla eggekartong med sjokoladeegg... De er så gode.

Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 13:57   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påsken er jo veldig tidlig i år. Bare 5 uker til, tror jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 15:14   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes også det kommer for tidlig. Den ene høytiden sklir bare over i den neste.

Påskemarsipan kjøpes ikke før desember, og påskegodt kjøpes når påskeferien begynner.

Gammel 03-02-08, 16:48   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg synes også det kommer for tidlig. Den ene høytiden sklir bare over i den neste.

Påskemarsipan kjøpes ikke før desember, og påskegodt kjøpes når påskeferien begynner.

Det synes jeg høres vel tidlig ut...

Det er vel spesielt i år med så veldig tidlig påske.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 01:50   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har jeg ikke sett ennå, og kommer til å late som om lilla esker med påskeegg ikke finnes

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 10:45   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mareritt-tid! Jeg elsker de lilla eggekartongene, og jeg elsker påskemarsipanen. Av en eller annen grunn smaker den bedre enn julemarsipanen, selv om det jo er den samme marsipanen. Det er liksom noe med de kolibrieggene ... :sikle:
Neeei! Jeg SKAL ikke!

Gammel 04-02-08, 10:48   #9
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Æsj, og jeg som er så svak for påskegodteriet (lilla kartonger med sjokolade ja, samt alt digget fra Anthon Berg *vann i munn*).

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.