|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Påske allerede?Jeg var på butikken i går, og der ligger restene av julegodtet side om side med påskemarsipanen. Det synges jo at jula varer helt til påske, men det får da være måte på! |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påske allerede?Den kommer vel til samme tid hvert år? Julemarsipanen kommer i begynnelsen av oktober, og påskemarsipanen kommer i begynnelsen av februar. Hvert eneste år, tror jeg (iallfall julemarsipanen, de siste 20 årene). Men ja, det er tidlig. De kunne ha ventet til feks. 1. mars. Nå kommer jo påsken veldig tidlig i år, men 1. mars må da være godt nok. Men nå tenker jo Nidar på salget, og det selger jo i bøtter og spann, så hvorfor ikke.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Påske allerede?Jeg må med skam innrømme at jeg kom hjem med en lilla eggekartong med sjokoladeegg... |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Påske allerede?Jeg synes også det kommer for tidlig. Den ene høytiden sklir bare over i den neste.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Påske allerede?
Det synes jeg høres vel tidlig ut... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
![]() Sv: Påske allerede?Har jeg ikke sett ennå, og kommer til å late som om lilla esker med påskeegg ikke finnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Påske allerede?Mareritt-tid! Jeg elsker de lilla eggekartongene, og jeg elsker påskemarsipanen. Av en eller annen grunn smaker den bedre enn julemarsipanen, selv om det jo er den samme marsipanen. Det er liksom noe med de kolibrieggene ... :sikle:
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påske allerede?Æsj, og jeg som er så svak for påskegodteriet (lilla kartonger med sjokolade ja, samt alt digget fra Anthon Berg *vann i munn*). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|