|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Bli spurt om leg. når man er 30 år?Var ute en liten tur med en venninne i helgen. Siste turen på en god stund.
![]() |
#2 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Bli spurt om legg når man er 30 år?Kjenner følelsen, måtte vise leg på Systembolaget på lørdag, for å kjøpe ei flaske vin... Der er det riktignok 20 årsgrense på alt, men dog, jeg er 28 og 4 barnsmor, de var med og det synes nok på meg at jeg har noen fler år enn 20 på baken... Menmen... De vet å redde dagen til slitne småbarnsmødre
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli spurt om legg når man er 30 år?Det hadde jeg tatt som et stort kompliment!
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli spurt om legg når man er 30 år?Sist jeg ble spurt var jeg 29. jeg ville gjerne ha det skriftlig og var meget fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli spurt om legg når man er 30 år?Var utsatt for det et par ganger til jeg var nesten 30 jeg også, smigrende på en måte, men fordømt irriterende hvis man ikke hadde det på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?Jeg ble spurt to ganger i fjor. Begge gangene av søte, unge gutter jeg prøvde å kjøpe vodka/battery av. Det har kanskje mer med drinkvalget å gjøre enn at jeg ser så innmari ung ut. Jeg er 30.
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Bli spurt om legg når man er 30 år?
Derefor jeg skrev legg i overskriften.
![]() |
#10 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?For en herlig ting å bli spurt om!
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?Folk blir overrasket over hvor ung jeg egentlig er ...
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?Da jeg var 31, ble jeg spurt om leg for å kjøpe én boks eplesider på nærbutikken. Da ble jeg faktisk litt fornærma, må jeg innrømme. Det er bare hyggelig å bli tatt for å være 25, men 17 år?
![]() |
![]() |
#17 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?
Ble ingen av delene, bare rett og slett litt satt ut. Jeg ser overhodet ikke ut som jeg er under 24, kanskje til nød i slutten av 20 årene, men ikke i begynnelsen.
![]() |
#18 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?Jeg ble også spurt om legitimasjon på polet i forrige uke, kjøpte vin, jeg ble helt satt ut. Hadde selvfølgelig ikke med meg leg. og da dama lurte på når jeg var født så klarte jeg nesten ikke å huske det. Men jeg er 32 år, og ser ut som alderen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?Jeg blir spurt stadig vekk, når jeg kjøper øl i butikken og når jeg er ute på byen.
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?Venninnen min ble i sommer spurt om legitimasjon for røyk!
![]() |
|
|