|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Køntri-star
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
![]() ![]() |
![]() Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsHer er bilde uten
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsJeg synes du var kjempesøt både med og uten briller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsÆrlig: jeg syns det ble kjempe bra. Jeg liker briller med litt farger og disse passet deg veldig godt. De var ikke for runde, hvilket ikke hadde passet deg, men samtidig ikke helt firkantede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsDu ble kjempefin med briller.
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsJeg syns du kledde dem godt! Grattis.
![]() |
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsJeg syns brillene var kjempefine og kledde deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsKjempefine ! Du ser faktisk litt mere moden ut med briller på enn uten (ikke at du ser umoden ut uten briller, men... du vet). Veldig classy !
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsDet var veldig kledelige briller, og du er kjempesøt!
![]() |
#13 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsSynes du var kjempestilig med briller jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsJeg synes du kledde dem veldig godt.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere syns
Må si meg enig med Muad'Dib |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsBrillene passet deg kjempebra! Skikkelig fin ble du |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsJeg syns også du kler briller godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsSynes også du var fin. Sist redigert av Kaz : 27-10-06 kl 15:48. Årsak: staveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Nei og nei.. jeg har fått meg briller... svar ærlig hva dere synsEn klar 6'er på brillefronten
![]() |
|
|