|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Smoothies med appelsin og....Hva passer godt sammen med appelsin i smoothies, synes dere? Jeg har bjørnebær, bringebær, honningmelon, mango, hermetisk ananas og banan i fryseren, og bruker naturell yoghurt. Hit me!
![]() |
#3 |
Heldig
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smoothies med appelsin og....Sa jeg noe om at jeg hadde jordbær??? Neida, det hørtes veldig godt ut, jeg har rørte jordbær som sikkert er godt oppi
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Smoothies med appelsin og....Nei, du spurte om hva som var godt sammen med appelsin. For meg er hva som er godt aldeles ikke avhengig av hva du har eller ikke har.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Smoothies med appelsin og....Mathias er den smoothiedrikkeren her i huset, og han synes vi skal holde oss innenfor én fargeskala hele tiden. Så gul frukt samen med gul frukt, osv.
![]() |
![]() |
#6 |
Heldig
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smoothies med appelsin og....
Gode greier! Smoothien ble god den
![]() |
|
|