|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Foreldres innblanding i barneoppdragelseDet er mye snakk om forholdet svigerdatter / sønn - svigermor, så nå er det på tide å snakke om egne foreldre.
![]() |
#4 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseNei, jeg er godt fornøyd med begge sider!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseDesverre så gir mine foreldre totalt blanke i alt, har alltid vært sånn å tror alltid det kommer til å bli sånn å. Skal noe kontakt opprettholdes er det vi som må ta kontakt å dra på besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseNei. Har minimal kontakt med mamma og minimal kontakt med ekssvigers så noe av grunnen ligger der. En annen grunn kan selvsagt være at ingen kritiserer den perfekte.
![]() |
#8 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseMine foreldre legger seg ikke opp i slikt og ikke svigers heller. De kan bare prøve seg.
![]() |
#9 |
Come what may...
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseBank i bordet så gjør dem heldigvis ikke det. Dem gir råd og vink, men ikke lenger enn det!
![]() |
#11 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseBåde mamma og svigermor er flinke til å snike inn rådene sine uten at det føles som kritikk av våre metoder. Det som sjokkerer meg, er at tipsene deres pleier fungere skikkelig bra.
![]() |
#12 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseMin mor har prøvd seg noen få ganger, spesielt med dette med pottetrening (min bror og jeg var tørre sommeren da vi var 2 år - Prototypen er 3 år og overhodet ikke interessert i å sitte på toalettet) og mener at dagens generasjon forsøker for lite og "ikke har tid" til pottetrening (uten at jeg vet hvor hun har det fra og uten at jeg har sett en økt motivasjon hos den unge mannen etter at hun har vært på besøk hos oss i ukesvis). Jeg er ikke redd for å si hva jeg mener om "masete gamle kjerringer som kommer med antikvariske barneoppdragelsesmeninger uten at noen har bedt om det" og min mor har heldigvis deretter vett til å holde kjeft (men sier at jeg fortjener en datter
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseAbsolutt ikke.
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseIngen innblanding fra svigermor, hun er den fødte diplomat.
![]() |
![]() |
#18 |
frakoblet
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseSvigers sier aldri noe til meg, de bare gjør det motsatte av det vi ønsker innimellom.
![]() |
#20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseEr det så ille med noen velmenende råd?
![]() |
|
|