Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er planen for Valentine-dagen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 23:42   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hva er planen for Valentine-dagen?

Overlater du planene til mannen din eller gjør du det selv?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:43   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?

Tja.. spørs om noen har planer for meg. :tviler:
(tulle-leimeg)

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:51   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han ber meg alltid ut på middag, så det regner jeg med vi gjør i år også.

Gammel 11-02-08, 23:52   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Valentine who?

Gammel 11-02-08, 23:53   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må man gjøre noe for Valentinsdagen?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:55   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg overlater planene til mannen min. Den gjøken skuffer dessverre, og er så godt som usynlig hver eneste Valentines.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:58   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg planlegger å furte fordi jeg ikke får blomster og konfekt og bamse og kort og smykker og undertøy.

Nei, det er visst et møte i barnehagen som jeg tror jeg må på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:04   #8
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg overlater planene til mannen min. Den gjøken skuffer dessverre, og er så godt som usynlig hver eneste Valentines.

Har alltid trodd at du var en mann jeg.Eller er dette ironi?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:08   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser vel omtrent ikke mannen den dagen for jeg skal først på sykehuset til ultralyd, så til legen etterpå, før jeg skal innom mamma en tur og så rett på Kvadrat. Kommer nok ikke hjem før i 18-19-tiden. Men jeg driter jo i hele Valentines day, her bryr vi oss ikke om sånt.

Gammel 12-02-08, 00:09   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

ja

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:11   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Nå synes jeg at du er litt fordomsfull her. :tsktsktsk:

Gammel 12-02-08, 00:11   #12
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

ja

Begynner vel å bli litt for trøtt til at hjernen takler ironi. Bør vel finne senga snart.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:16   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gitt opp hele dagen. Første 5 årene vi var i lag, var jeg veldig opptatt av at vi skulle finne på noe. Og det ble aldri noe av det. For han glemte det alltid.
Nå neste 5 årene har jeg glemt ut hele greia selv også. Utenom iår. For her maser dere så fælt om det nå!

Gammel 12-02-08, 00:19   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Valentindagen er noe stort tull, men det er veldig praktisk at næringslivet hauser opp dagen slik. Vi har nemlig bryllupsdag samme uka, og siden alle butikkene er fulle av røde hjerter og annet dill, er det veldig lett å huske på dagen vår – for ikke snakke om at det er lett å få tak i både blomster, konfekt og passende gavepapir til.

Gammel 12-02-08, 00:20   #15
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sorry, Azi!

Gammel 12-02-08, 00:22   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes Valentindagen er noe stort tull, men det er veldig praktisk at næringslivet hauser opp dagen slik. Vi har nemlig bryllupsdag samme uka, og siden alle butikkene er fulle av røde hjerter og annet dill, er det veldig lett å huske på dagen vår – for ikke snakke om at det er lett å få tak i både blomster, konfekt og passende gavepapir til.

Genial timing! ... og bare TENK på alle de nusselige, glansede kortene man får kjøpt sånn rundt nå!

Gammel 12-02-08, 00:22   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Genial timing! ... og bare TENK på alle de nusselige, glansede kortene man får kjøpt sånn rundt nå!

Veldig praktisk.

Gammel 12-02-08, 00:24   #18
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Sorry, Azi!

Ikke Sorry til meg da. Det er min stakkas mann som får høre på torsdag at det er valentines day og jeg er snurt for å ikke få noe sjokolade, blomster osv osv.

Stakkas mann...

Gammel 12-02-08, 00:25   #19
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Ja, det er synd på menn, Azi, uff og huff.

Gammel 12-02-08, 00:33   #20
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Egentlig ga han meg første gang på 8 år gave som han valgte selv i morsdag. Så egentlig så har jeg ingenting jeg skulle ha sagt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.