|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er planen for Valentine-dagen?Overlater du planene til mannen din eller gjør du det selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Han ber meg alltid ut på middag, så det regner jeg med vi gjør i år også.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Har alltid trodd at du var en mann jeg.Eller er dette ironi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg ser vel omtrent ikke mannen den dagen for jeg skal først på sykehuset til ultralyd, så til legen etterpå, før jeg skal innom mamma en tur og så rett på Kvadrat. Kommer nok ikke hjem før i 18-19-tiden. Men jeg driter jo i hele Valentines day, her bryr vi oss ikke om sånt.
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg har gitt opp hele dagen. Første 5 årene vi var i lag, var jeg veldig opptatt av at vi skulle finne på noe. Og det ble aldri noe av det. For han glemte det alltid.
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg synes Valentindagen er noe stort tull, men det er veldig praktisk at næringslivet hauser opp dagen slik. Vi har nemlig bryllupsdag samme uka, og siden alle butikkene er fulle av røde hjerter og annet dill, er det veldig lett å huske på dagen vår – for ikke snakke om at det er lett å få tak i både blomster, konfekt og passende gavepapir til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Sorry, Azi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
Genial timing! ... og bare TENK på alle de nusselige, glansede kortene man får kjøpt sånn rundt nå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Come what may...
|
Ikke Sorry til meg da. Det er min stakkas mann som får høre på torsdag at det er valentines day og jeg er snurt for å ikke få noe sjokolade, blomster osv osv.
![]() |
#19 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Ja, det er synd på menn, Azi, uff og huff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Egentlig ga han meg første gang på 8 år gave som han valgte selv i morsdag. Så egentlig så har jeg ingenting jeg skulle ha sagt!
![]() |
|
|