Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor fort prikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor lang tid har du brukt på å gi de siste 20 prikkene du har gitt?
3 dager eller mindre 9 7,03%
4-7 dager 12 9,38%
1-2 uker 23 17,97%
2-4 uker 23 17,97%
1-2 måneder 31 24,22%
2-4 måneder 10 7,81%
Mer enn 4 måneder 12 9,38%
Har ikke gitt så mange som 20 prikker 5 3,91%
Prikker? Hvada prikker? 1 0,78%
Dustepoll! 2 1,56%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-08, 23:59   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor fort prikker du?

På kontrollpanelet finner du oversikt over de siste 20 prikkene du har gitt. Hvor lenge er det siden du ga den eldste prikken på listen? (Poll kommer.)

Gammel 13-02-08, 00:01   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor fort prikker du?

6 uker

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 00:02   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På kontrollpanelet finner du oversikt over de siste 20 prikkene du har gitt. Hvor lenge er det siden du ga den eldste prikken på listen? (Poll kommer.)

Var denne inspirert av mitt svar i den andre tråden?

Jeg ga min eldste prikk 17 desember.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 00:07   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Var denne inspirert av mitt svar i den andre tråden?

Og min eldste er fra 7. februar, så det ble akkurat under en uke.

Gammel 13-02-08, 00:07   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

31. januar prikket jeg Tinetoff. Det er den eldste prikken jeg har i kontrollpanelet mitt.

Den eldste jeg har fått, er fra 7. februar, så da er jeg vel gjerrig da, som får mer enn jeg gir.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 00:08   #6
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

31. januar prikket jeg Tinetoff. Det er den eldste prikken jeg har i kontrollpanelet mitt.

Den eldste jeg har fått, er fra 7. februar, så da er jeg vel gjerrig da, som får mer enn jeg gir.

Da er du gjerrig ja.
Jeg er fullstendig i likevekt og høster som jeg sår.
Eldste prikk jeg har fått er fra 11 desember.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 00:09   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er visst jeg også - den eldste jeg har fått er fra 10. februar.

Gammel 13-02-08, 00:10   #8
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det en gyldig grunn at man har vært fraværende i en lengre periode?

Jeg kan ihvertfall "glede" meg over at det er lengre siden jeg fikk enn jeg ga min eldste prikk.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 00:15   #9
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Er det en gyldig grunn at man har vært fraværende i en lengre periode?

Jeg kan ihvertfall "glede" meg over at det er lengre siden jeg fikk enn jeg ga min eldste prikk.

Velkommen tilbake!

Jeg har blitt flink til å prikke nå føler jeg.
Eldste jeg ga var i fra 10.02.
Eldste jeg fikk var i fra 05.02.

Gammel 13-02-08, 00:20   #10
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Eldste prikken jeg har fått er fra 14. januar. Eldste jeg har gitt er fra 21. januar.

Sist redigert av Libra : 13-02-08 kl 00:29. Årsak: det ble litt feil i rekkefølgen
Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 00:28   #11
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Eldste jeg gav: 11.2.
Siste jeg gav: 12.2

Eldste jeg fikk: 1.2
Siste jeg fikk: 12.2

Dette er ikke "normalstatus" for meg, jeg har både prikket og fått veldig mange flere prikker enn vanlig de siste 2-3 dagene.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 05:30   #12
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Min eldste gitte prikk er fra 7. januar, og den eldste prikken jeg har fått er fra 2. januar. Så jeg er ca. like gavmild som fansen min.

Gammel 13-02-08, 06:36   #13
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg må bare skjerpe meg...

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 07:05   #14
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Eldste bortgitte er 12/2, eldste mottatt 15/1.

Gammel 13-02-08, 07:19   #15
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

4 Desember ga jeg eldste prikk.

Gammel 13-02-08, 07:31   #16
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1-2 veker. Den eldste prikken som viser er frå 31. januar.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 08:11   #17
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste gitt 06.02, eldste fått 04.02.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 08:15   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste gitt: 26/1
Eldste fått: 6/2

Gammel 13-02-08, 08:19   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste gitt: 22. januar.
Siste gitt: 12. februar.

Eldste fått: 6. februar.
Siste fått: 12. februar.

:gjerrigknark:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 08:21   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

15. januar er den eldste, den nyeste ga jeg i går.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.