|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Inspirert av hårtråder...Så vekkes ønsket om en annen frisyre seg litt hos meg
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert av hårtråder....Nå har ikke jeg sett håret ditt, men jeg hadde også langt, rett avklippet hår, og ivår ble jeg lei og fikk klippet det opp litt bare.
![]() |
#3 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Inspirert av hårtråder....Nå har jeg grublet litt på denne, og egentlig kommet frem til at du kan velge deg noe lignende min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Inspirert av hårtråder....
Ja noe sånt hørtes fint ut
![]() |
#5 |
Ferdiglada
![]() Sv: Inspirert av hårtråder....Eg har sett bilder av deg og eg trur du hadde vore kjempefin i en Synnøve-sveis. Gjerne med litt stiper for å få fram litt liv.
![]() |
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Inspirert av hårtråder....
Bilder skal bli, grubler fælt mye fremdeles, men samboer er enig han også.
![]() |
#7 |
Ferdiglada
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Eg syns godt du kan prøve eg. Det vekse jo ut igjen og alle har godt av litt forandring!
![]() |
![]() |
#8 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...hva med å klippe OPP pannelugg litt da/gradere den? (kan godt være at du har det, men jeg vet jo ikke hvordan du ser ut) Jeg også har alltid hatt håret i hårstrikk, det er jo så forbaska lettvint. :dulter: Jeg har hatt lang pannelugg/ingen pannelugg i lang tid, men nå er den oppklipt og stilig på sidene. Når jeg skal på jobb og er avhengig av å ha håret helt vekk fra ansiktet, så bruker jeg jo bare noen kliper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Jeg har det jo litt oppklippet, men ikke lugg da. Bare oppklippet sideskill på en måte. Jeg løser det med en spenne foran når jeg raser rundt og ikke har tid til å dytte på håret. Ikke lekkert, men funker greitt.
![]() |
![]() |
#10 |
Like blid!
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Jeg tror også du hadde passet oppklippet hår med gradert lugg uten at den er kort
![]() |
![]() |
#11 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Jeg er veldig fornøyd med mitt temmelig lange, oppklippede, hjemmestripete hår
![]() |
#12 |
hmmm
|
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Jeg har bestandig hatt langt, lyst hår med lik lengde. Ble for noen år siden ganske lei den frisyren. Klipte meg kort-kort og det trivdes jeg ikke med. Savnet å ha hår i nakken itillegg til at det krevde endel styr om morgenen.
![]() |
#13 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Hva med å finne en fin frisyre eller to her inne: http://www.ukhairdressers.com - så kan du skrive ut og ta med til frisøren din som inspirasjon. En del av frisyrene kan du også prøve på ansiktsbilde av deg selv, mener de er merket med stjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Sist jeg var hos frisøren så ba jeg de klippe meg sånn som DE trodde var penest på meg.. og de var flinke!
![]() |
#18 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Lykke til hos frisøren! Jeg begynte å klippe meg hos en velrenommert (staves det sånn?) frisør i fjor etter å ha klippet meg billig i flere år. Og du verden for en forskjell! Den nye frisøren min er ufattelig flink til å se frisyremuligheter hos meg, og å komme med kreative forslag og innspill. Hun forklarer godt hva hun ser for seg å gjøre, og så diskuterer vi underveis for å få best mulig resultat. Jeg hadde også klart for meg at jeg ikke kunne ha pannelugg (blant annet på grunn av sveiv akkurat ved hårfestet), men jammen klarte hun ikke å få til det også. Og jeg ble kjempefin!
![]() |
#19 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Inspirert av hårtråder...Jeg bruker fast frisør hos Studio Alf i Drammen.
![]() |
|
|