Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 10:44   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?

Jeg har ingen på min, og skjønner igrunnen ikke poenget med den (dvs. jeg skjønner vel hvorfor funksjonen finnes, men mangfoldet blir jo borte hvis man bare skal velge de man liker).

Har du noen på din?
I så tilfelle - hva er grunnen?

Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:45   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?

Nei, det har jeg ikke, men jeg har heller ingen på venneliste.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:45   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Men noen ganger har jeg vurdert det for å spare meg selv for mye unødig irritasjon.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:45   #4
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:45   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, har egentlig ikke fått med meg at den finnes. Men jeg hadde nok ikke hatt noen der uansett

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:46   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Men mangfold er ikke alt, det er faktisk ikke alle som er verdt å bruke tid på. Syns jeg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:46   #7
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det kunne faktisk aldri falle meg inn. Jeg har ingen problemer med at å se at mennesker jeg kanskje ikke har helt sansen for, også er aktive her.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:47   #8
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men jeg har vudert det. Også skulle jeg gjerne hatt en slik funskjon som jeg kunne bruke RL!

Gammel 13-02-08, 10:49   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke nå. Men jeg hadde tre stykker der en stund. Grunnen var at jeg måtte skjerme meg selv litt fra de største diskusjonene, og at jeg en stund ble litt mer involvert enn jeg hadde lyst til. Det fungerte greit en lang stund og etter et par måneder med delvis nettpause og distansering, så fjernet jeg hele lista.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:49   #10
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd det på et annet forum en gang, men endte opp med å fjerne det, for innleggene blir jo ikke borte, det står bare at denne brukeren har jeg ignorert og jeg kan se innlegget ved å trykke på en link. Og jeg er altfor nysgjerrig til å la være å lese, så da ble det jo bare pes. Dessuten er det ingen brukere her på FP som irriterer meg så mye at de bør ignoreres. Noen av dem som kan irritere vannet av meg kommer jo også med innlegg som jeg flirer godt av, og vil man ha det ene må man godta å få det andre med på kjøpet.

Gammel 13-02-08, 10:52   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør modder ha ignoreringsliste, Adrienne?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:54   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er for nysgjerrig til å kunne bruke en sånn funksjon, og for flegmatisk til å egentlig føle at jeg trenger det. (Og som moderator kan man jo ikke egentlig ignorere innleggene til dem man misliker mest, heller.)

Gammel 13-02-08, 10:54   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen på ignoreringsliste. Mye fordi jeg kjenner meg sjøl såpass godt - jeg er så forbanka nysgjerrig at jeg sikkert hadde klikket på linken for å få med meg hva vedkommene hadde skrevet lell.

Jeg føler ikke for å ignorere noen ennå heller, heldigvis.

Gammel 13-02-08, 10:55   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er altfor nysgjerrig til å ha noen ignoreringsliste.

Gammel 13-02-08, 10:55   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vi kunne jo evt. ha en moddeignoreringsliste med alle som aldri er involvert i bråk, så vi slapp å kaste bort tid med å lese deres innlegg?

Gammel 13-02-08, 11:01   #16
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi kunne jo evt. ha en moddeignoreringsliste med alle som aldri er involvert i bråk, så vi slapp å kaste bort tid med å lese deres innlegg?

Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 11:02   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Godt poeng. Glemte moddehatten igjen hjemme, tydligvis.

Gammel 13-02-08, 11:09   #18
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skulle gjerne hatt flere profiler jeg, med hver sin venne- og ignoreringsliste, sånn at jeg kunne ha valgt hva jeg vil lese utfra humør der og da. Nå leser jeg alt og det tar mye tid.

For eksempel:

Peace and Fun: fått se innleggene til de som er veldig morsomme og underholdende først.

Intellectual development: de som kan noe nyttig.

Looking for trouble: de som jeg pleier å krangle med, eller de trådene som har inlegg over 200.

:tar stalking til et høyere nivå:

Gammel 13-02-08, 11:11   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Kunne ikke falle meg inn!

Gammel 13-02-08, 11:13   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Esme er inne på noe vesentlig. Jeg har tidligere tenkt på at vi burde ha ulike profiler vi kunne poste under - altså ikke flere nick hver, men at vi f.eks. kunne velge avatar/signatur ut fra hva vi skrev om og hvilken tilnærming vi hadde. Så når Esme er i kranglehumør, kan hun ha krangleavataren sin, og når Adrienne husker på at hun er modde, velger hun moddehatten som avatar. Dette kunne bli helt fantastisk kombinert med Esmes lesefilterforslag.

Svar

Emneord
fjas, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.