|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Jeg har ingen på min, og skjønner igrunnen ikke poenget med den (dvs. jeg skjønner vel hvorfor funksjonen finnes, men mangfoldet blir jo borte hvis man bare skal velge de man liker). |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Nei, det har jeg ikke, men jeg har heller ingen på venneliste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Nei.
![]() |
#6 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Nei. Men mangfold er ikke alt, det er faktisk ikke alle som er verdt å bruke tid på. Syns jeg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Nei, det kunne faktisk aldri falle meg inn. Jeg har ingen problemer med at å se at mennesker jeg kanskje ikke har helt sansen for, også er aktive her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Come what may...
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Nei, men jeg har vudert det. Også skulle jeg gjerne hatt en slik funskjon som jeg kunne bruke RL!
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Nei, ikke nå. Men jeg hadde tre stykker der en stund. Grunnen var at jeg måtte skjerme meg selv litt fra de største diskusjonene, og at jeg en stund ble litt mer involvert enn jeg hadde lyst til. Det fungerte greit en lang stund og etter et par måneder med delvis nettpause og distansering, så fjernet jeg hele lista.
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Jeg har prøvd det på et annet forum en gang, men endte opp med å fjerne det, for innleggene blir jo ikke borte, det står bare at denne brukeren har jeg ignorert og jeg kan se innlegget ved å trykke på en link. Og jeg er altfor nysgjerrig til å la være å lese, så da ble det jo bare pes. Dessuten er det ingen brukere her på FP som irriterer meg så mye at de bør ignoreres. Noen av dem som kan irritere vannet av meg kommer jo også med innlegg som jeg flirer godt av, og vil man ha det ene må man godta å få det andre med på kjøpet.
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Bør modder ha ignoreringsliste, Adrienne?
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Jeg er for nysgjerrig til å kunne bruke en sånn funksjon, og for flegmatisk til å egentlig føle at jeg trenger det. (Og som moderator kan man jo ikke egentlig ignorere innleggene til dem man misliker mest, heller.)
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Jeg har ingen på ignoreringsliste. Mye fordi jeg kjenner meg sjøl såpass godt - jeg er så forbanka nysgjerrig at jeg sikkert hadde klikket på linken for å få med meg hva vedkommene hadde skrevet lell.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?
Vi kunne jo evt. ha en moddeignoreringsliste med alle som aldri er involvert i bråk, så vi slapp å kaste bort tid med å lese deres innlegg?
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
Godt poeng. Glemte moddehatten igjen hjemme, tydligvis.
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
Jeg skulle gjerne hatt flere profiler jeg, med hver sin venne- og ignoreringsliste, sånn at jeg kunne ha valgt hva jeg vil lese utfra humør der og da. Nå leser jeg alt og det tar mye tid.
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnåff: Har du noen på ignoreringslista di?Esme er inne på noe vesentlig. Jeg har tidligere tenkt på at vi burde ha ulike profiler vi kunne poste under - altså ikke flere nick hver, men at vi f.eks. kunne velge avatar/signatur ut fra hva vi skrev om og hvilken tilnærming vi hadde. Så når Esme er i kranglehumør, kan hun ha krangleavataren sin, og når Adrienne husker på at hun er modde, velger hun moddehatten som avatar. Dette kunne bli helt fantastisk kombinert med Esmes lesefilterforslag.