|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Køntri-star
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
![]() ![]() |
![]() Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?Skal bestille deo til mannen.. men gidder ikke hvis det er veldig dyr frakt.. satser på at noen her har bestillt derfra
![]() |
#2 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?Står det ikke på siden deres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?De har free shipping, altså ingen frakt uansett hvor de sender i verden.
![]() |
#5 |
--
|
![]() Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?
Jeg trodde at man kunne få refundert toll osv på strawberrynet jeg, men jeg har aldri gjort det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?Nå har tollvesenet nettopp hatt fokus på dette, spesielt kunder fra lookfantastic har fått lide... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg er blant dem som har fått lf-pakker stoppet, ja. Derfor jeg lurte på om posten kanskje var snillere med Strawberrynet.
![]() |
#8 |
--
|
Jeg har bestilt fra strawberrynet og måtte betale toll. Så jeg tror nok ikke pakkene derfra slipper unna. Men fordelen her er at du kan sende kopi på betalt toll og få det refundert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?Jupp, som Marikken sier er det bare å faxe kopi av kvittering for betalt toll til SN , så får du det refundert.
![]() |
#10 |
med tunga på styret
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?Det stemmer at Strawberrynet refunderer avgiftene, også postens fortollingsgebyr. Har sendt kvitteringen på e-post og fått det refundert flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|