Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Nettbokhandelanbefaling

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-08, 10:04   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Nettbokhandelanbefaling

Hvis det er flere enn meg som er glade i å lese på svensk, vil jeg gjerne dele en anbefaling. Capris er et samarbeid mellom norske Cappelen og den svenske nettbokhandelen Adlibris. De har veldig godt utvalg i svenske bøker! Jeg har nettopp bestilt meg 7 svenske krimbøker (seks pocket og én innbundet) til den nette sum av 304 kroner - ned i 31 kroner per stykk. Det er ingen portoutgifter. Jeg har bestilt fra dem en gang før, og så vidt jeg husker ble varene levert raskt.

Anbefales!

Gammel 15-02-08, 10:07   #2
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettbokhandelanbefaling

Jeg bruker også Capris til bøker jeg ikke finner i norske bokhandlere. Særlig gjelder dette søm-bøker... hehe... ikke akkuart riktig under litteratur kanskje.
Men poenget var at jeg er fornøyd med dem. Ingen fraktkostnader heller. Det er genialt.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 10:32   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk for tipset.
Der hadde de Staffan Stolpe bøkene som jeg har vært på utkikk etter. De var utsolgt for en av dem, men satte den på overvåkning.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:25   #4
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

De har sikkert kjekke og greie produkter, og prisen er ikke noe å si på.

Men prøv å få noe som helst velvilje når DE har gjort en feil og du forsøker å få personlig service til bytte/retur osv.....
Der er de veldig dårlige. Faktisk så dårlige at jeg ALDRI kommer til å bestille noe fra dem igjen.

Heretter holder jeg meg til www.haugenbok.no
En bokhandel som setter fokus på å ha et personlig forhold til kunden. Ikke bare over nett.
Og de er ekstremt raske med leveransen. Porto for bestillinger under kr. 198,- (da er det kr. 29,- i tillegg)

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:27   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

Men prøv å få noe som helst velvilje når DE har gjort en feil og du forsøker å få personlig service til bytte/retur osv.....
Der er de veldig dårlige. Faktisk så dårlige at jeg ALDRI kommer til å bestille noe fra dem igjen.

Huff da, det hørtes ikke bra ut. Jeg har ikke fått pakka mi enda, så jeg håper ikke de gjør noe feil hvis det er sånn det skal være.

Jeg har også handlet fra Haugen bok, men de ser ikke ut til å ha mange bøker på svensk. Har funnet noen svenske pocket på www.norli.no (og vært fornøyd med servicen der også), men utvalget virker overlegent størst hos Capris.

Gammel 20-02-08, 09:37   #6
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Huff da, det hørtes ikke bra ut. Jeg har ikke fått pakka mi enda, så jeg håper ikke de gjør noe feil hvis det er sånn det skal være.

Jeg har også handlet fra Haugen bok, men de ser ikke ut til å ha mange bøker på svensk. Har funnet noen svenske pocket på www.norli.no (og vært fornøyd med servicen der også), men utvalget virker overlegent størst hos Capris.

Nå skal ikke jeg sverte noen, mulig jeg var litt uheldig.
Det er vel ingen tvil om at de er best på svenske bøker, i og med at den nettbokhandelen er en sammenslutning av både norsk og svensk på både eiersiden og driversiden etter som jeg forstår.
De sender alle bøkene fra Sverige. Også de norske. Det er vel der problemet ligger hvis noe blir feil. Litt mer kronglete enn å bare ringe til noen som kan ordne opp feil på dagen.
Jeg opplevde at der var litt vel mange ledd jeg måtte forklare til før jeg fikk hjelp. Og sånt er unødvendig.

Men svenske bøker har jeg aldri bestilt.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:38   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Uansett er det kjekt å høre andres erfaringer - takk for innspill!

Gammel 29-02-08, 17:03   #8
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått bøkene jeg bestilte.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:06   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har fått bøkene jeg bestilte.

Jeg også! Fikk hentelapp på tirsdag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.