|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke hårprodukter bruker du?Ja, det lurer jeg på |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Jeg bruker All Soft fra Redken, shampoo og balsam. Stylingprodukter bruker jeg veldig sjeldent, men om jeg klesser litt i håret, så er det noe paste-greier fra Define eller noe greier fra BedHair som jeg ikke husker hva er.
![]() |
#3 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Jeg har halvlangt, tykt hår med litt fall i. Brunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?
All Soft er KJEMPEBRA. Det er igrunn alle Redkens produkter. Vi hadde det der jeg jobbet før. Savner de igrunn. All Soft lukter utrolig godt også. Tror det var i den serien de hadde en ren proteinkur. (husker ikke om det var kun til salongbruk), men den var supergod, og vi pleide å smøre litt på hendene og neglene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Til vanlig bruker jeg Redken eller Wella i ulike varianter, men nå er jeg gravid og supersær på lukt. Dermed har jeg endt opp med noe jeg trolig aldri ville kjøpt ellers; Define Every Day shampoo og balsam. Helt mystisk, det der.
![]() |
#6 |
Gro
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Bestiller dere Redken fra lookfantastic? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Den shampoen som står nærmest, og balsam om jeg klarer å nå den.
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Jeg bruker mest Redken, varierer med litt forskjellige typer fra lookfantastic.com. All Soft syns jeg også er bra. Har akkurat fått en ny shampo derfra, Aveda, etter å ha lest veldig positv omtale ett eller annet sted. Den er god, men jeg liker ikke lukten. Det hjelper sannelig lite at det er "pure flower and plant essences" når lukten er kjempesterk. Jeg er ikke glad i lukten på sånne naturprodukter, måtte blant annet kaste en Dr. Hauschka solkrem fordi den luktet så sterkt og vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Jeg kjøper for tiden nesten al min hudpleie hos Body Shop. Shampoo og balsam har vært den med solbær for farget hår en stund, men nå var de utsolgt over nyttår, og jeg prøvde brændenældeshampoo og en-eller-annen fantastisk luktende volumgivende balsam. Kommer til å kjøpe mere av dem.
![]() |
#12 |
Leser
|
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Shampo og balsam. Hva som helst, vi kjøper det på daglivarehandel. Jeg har ganske langt og rart hår. Rart fordi jeg har krøller under og slett på toppen. Og så er jeg avhengig av spraybalsamen min (wella), jeg er i perioder veldig statisk elektrisk og da klistrer håret seg overalt, og jeg hater det. Denne sprayen hjelper veldig på det.
![]() |
#13 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Jeg liker best Pantene Pro V, men det er snart umulig å få tak i.
![]() |
#14 |
Gro
Da har vi omentrent likt hår. Jeg har litt lengere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Fargeshampo fra Redken og All Soft balsam også Redken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, det har blitt til det. Stort sett så trenger jeg ikke shampo og balsam samtidig, så da blir det til at jeg kun kjøper en flaske av gangen (kommer godt under kr. 200). Redken produktene er utrolig drøye synes jeg (nå har jo jeg kort hår, men allikevel), så det går langt tid mellom hver gang jeg bestiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Påskehore
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?Jeg har til vanlig brukt Redken clear moisture, men akkurat nå har jeg fått en prøvepakke med sjampo og balsam fra Kerstin Florian, og så langt er jeg så fornøyd at jeg skal kjøpe et sett. Sist redigert av Maud : 17-02-08 kl 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|