|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TYKT hår med mye fall/krøller, hvilken frisyre?Jeg har et enormt tykt hår med fall/ krøller i. Og føler at den eneste frisyren jeg kan ha er kjedelig , langt litt oppklipt hår med spenner og strikk i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Ingen, du klipper av alt og sender det til meg.
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?
Liksom ikke. Du har jo helt kort hår slik som på avataren. Du har vel ikke tenkt å komme her og si at det ikke er deg!?!
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Sånt hår har jeg også og rettetangen er min beste venn!
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Eg har same type hår. Klipte ein bob, og den var ok heilt i starten, men den vart for, som du treffande beskriver, ein lampeskjerm. Rettetang og sånt blir litt for avansert for meg. Har lurt på om det beste hadde vore å fått heilt kort sveis og tynna det ut litt. No er håret i sånn håplaus mellomlengde.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Jeg har nøyaktig samme hårtype og har fått et nytt og bedre hårliv etter at jeg fant en frisør med peil på krøller. Nå har jeg latt alt vokse til litt nedenfor skuldrene og lar det lufttørke etter vask. Ikke kam eller børste borti håret i det hele tatt, og bare litt krem oppi etterhvert. Da legger det seg i sånne fine bølger og er mye lettere å håndtere. Bare se på avataren. |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Eg har samme erfaring som Albertine her. Viktig å klippe det opp litt bak på issen berre, for at det ikkje skal bli flatt der bak. Eg har også lugg innimellom, som eg glatte ut med rettetang og som legge seg litt tungt over panna.
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Har litt sånn hår som deg og vil også ha bob. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
Magic på OsloCity. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
Takker og bukker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
Jeg kan legge ut bilder i to sek om du følger med.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Fin sveis ja, men jeg tror jeg vil ha en anelse lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Ikke på det nederste. Da har det vokst ut litt. Er fint mulig å ha bob med krøller, men den må være litt lenger ja.. og litt mindre "kantete" liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
![]() Sv: TYKT hår med mye fall/ krøller, hvilken frisyre?Jeg tror jeg skal forsøke meg på bob ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|