|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nå MÅ vi kjøpe kjøkkenmaskinYndlingsbrødet vårt, Kvelde Spelt, økologisk og deilig grovt var dyrt nok fra før, men nå har det steget i pris og koster 44 kroner!
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nå MÅ vi kjøpe kjøkkenmaskinEn anbefaling fra en uten kjøkkenmaskin: Søk opp Madam Mims brød her inne. Vi baker alt brødet vårt selv etter den oppskriften. Det er bare å røre sammen ingrediensene og helle deigen i formen. Trenger ikke å kna et sekund! Jeg får alltid masse skryt for det, senest i dag da foreldrene mine var på lunsj.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nå MÅ vi kjøpe kjøkkenmaskinJeg har endelig kunnet ta i bruk brødbakemaskinen vi fikk i bryllupspresang. Da kan jeg lage ordentlig grovt brød med masse spennende korn i. Ikke blir det noe særlig jobb heller, og så er brødet varmt når jeg står opp.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nå MÅ vi kjøpe kjøkkenmaskin
Det står absoultt på menyen, ja. Har ikke tenkt på at man ikke må ha kjøkkenmaskin til den oppskriften. Skal jammen prøve.
![]() |
#5 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå MÅ vi kjøpe kjøkkenmaskinJeg har ikke kjøkkenmaskin og har bakt flere brød bla Ingers rugbrød for hånd de siste dagene. (har akkurat startet min brødbakerkarriere).Null problem.
![]() |
|
|