|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Jeg har alltid drukket Fun Light, men det er vel endel mystiske søtningsstoffer i den? Er det ikke?
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi drikk stort sett berre Nora (naturleg lett) blåbærsaft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi har nesten aldri saft, men jeg kjøper vanlig saft med sukker. Fun light ville jeg ikke gitt daglig til barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Blåbærsaft fra Nora, og Lerum husholdningssaft er de som kjøpes inn oftest.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi har stort sett en flaske Solbærsirup stående, men drikker sjelden av den. Det går mer av Tine appelsinjuice og forskjellige manajuicer.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?
Nei, det er jo det jeg tenker også. Nå drikker ikke Poden saft daglig, men ofte nok likevel syns jeg, og jeg vil gjerne ha en saft med helt vanlig sukker/redusert sukkermengde i. Men sist da jeg kjøpte en saft som jeg trodde var helt vanlig så viste det seg at det var tilsatt noe kunstig søtning i den også.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi drikker omtrent aldri saft. Kjøper kanskje en eller to ganger i året.
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?
Ja, den til Lerum t.d. er det lett å la seg lure av. Den vert jo marknadsført som naturleg, men der er det kunstig søtning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi har aldri saft.
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Har sjelden saft, men har vi så er det stortsett Nora uten tilsatt sukker eller solbærsirup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi har aldri saft.
![]() |
#16 |
♡
|
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi bruker solbærsirup til solbærtoddy.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi har aldri saft, men drikker godt uttynnet juice til alle brødmåltider (vi blander med Farris, og Poden med vann).
![]() |
#19 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Eg gløymte å svare på det første spørsmålet. Nei, eg drikk ikkje saft, men lille A og pappen gjer det av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Står på egne ben
![]() Sv: Drikker dere saft? Hvilken/hva slags?Vi har saft et par ganger i uka og da har vi brukt Fun Light, men egentlig burde vi funnet en annen saft. Sånn jeg har forstått det så er det bedre med saft med sukker i? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
saft |
|
|