|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Nr. 2-bil med plass til to bakovervendte seter i baksetetEr det noen som har gått opp denne løypa før meg som har tips? Vi har bestemt oss for å kjøpe en bil nr. 2. Jeg regner ikke med at vi skal bruke mer enn max 100' på den, og det viktigste kriteriet tror jeg må være god nok plass i baksetet slik at det er mulig å ha to bakovervendte seter der uten at man i forsetet sitter med knærne oppunder haka.
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Nr. 2-bil med plass til to bakovervendte seter i baksetetVel, jeg har hatt tre bilseter (ikke puter, men seter!) i en Toyota Corolla. (Ikke stasjonsvogntypen, men det spiller egentlig ikke noen rolle, for kupéen er lik.)
![]() |
#3 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nr. 2-bil med plass til to bakovervendte seter i baksetetMercedes E-klasse har GOD plass i baksetet. Vi får plass til to barneseter, og ei tynn rompe i midten
![]() |
#4 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Nr. 2-bil med plass til to bakovervendte seter i baksetetVi endte opp med en pent brukt Peugeot 307. Bakovervendt barnesete er testet i baksetet, og det funker. Mannen henter den i dag
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nr. 2-bil med plass til to bakovervendte seter i baksetetDet var den jeg skulle til å anbefale.
![]() |
|
|