Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Heter du dette?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Heter du dette?
Anne 12 3,75%
Hege 11 3,44%
Hilde 6 1,88%
Monica/Monika 5 1,56%
Anita 9 2,81%
Linda 7 2,19%
Nina 7 2,19%
Elin 3 0,94%
Marianne 8 2,50%
Kristin/Christin 8 2,50%
Line/Lene 11 3,44%
Camilla/Kamilla 7 2,19%
Silje 4 1,25%
Heidi 6 1,88%
Cathrine/Catrine/Katrine/Kathrine 9 2,81%
Anette/Annette 1 0,31%
Kristine/Christine 4 1,25%
Elisabeth/Elisabet/Elizabeth 6 1,88%
Nei 181 56,56%
Er mann, evt født før 1970/etter 1985 15 4,69%
Deltakere: 320. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 20:23   #1
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Heter du dette?

Jeg har tatt meg den frihet å sakse litt fra en av de mange navnediskusjonene.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

(..) Også noe for alle oss som heter Anne, Hege, Hilde, Heidi, Monica, Anita, Linda, Nina, Elin, Marianne, Kristin, Line, Camilla, Silje, Lene, Cathrine/Catrine/Katrine/Kathrine, Anette/Annette, Kristine/Christine, Elisabeth. Som alle jenter het mellom 1970 og 1985. (..)

Spørsmålet er ganske enkelt om du har et navn fra listen.
Vent på pollen!

Har du dobbeltnavn kan du krysse av allikevel. Har du dobbeltnavn bestående av to navn fra lista kan du krysse på hvilket av dem du vil, det er dessverre ikke flervalgs, for jeg tenkte ikke på den muligheten.

Også var det ikke plass til "dustepoll" så det får dere bare skrive på frihånd i tråden hvis det trengs.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.

Sist redigert av Søster : 19-02-08 kl 20:56.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:25   #2
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Heter du dette?

Nei. Må tilføye at jeg er født i det aktuelle tidsrommet også

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:26   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:venter på poll:

Gammel 19-02-08, 20:27   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ja, heter et av navnene på listen. Håper du lager poll med hvert enkelt av navnene du har nevnt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:27   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster

Spørsmålet er ganske enkelt om du har et navn fra listen.

Nei.

Jeg synes forresten at Hanne og Heidi også burde stått der. Disse var det i alle fall grenseløst mange av rundt meg, og jeg er født i 1973. På mobilen min har jeg for øvrig ikke mindre enn 7 Elisabeth - alle født i det aktuelle tidsrommet, selvsagt. Vi finner også 3 Elin og 3 Cecilie.

Sist redigert av Bluen : 19-02-08 kl 20:37.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:29   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, heter et av navnene på listen. Håper du lager poll med hvert enkelt av navnene du har nevnt.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:29   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ett av navnene som er nevnt her, men er født før 1970.
Syns også veldig mange av disse navnene har gått igjen i klassene til guttene mine, som er født mellom 86 og 93, så de holder nok koken fortsatt endel av dem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:30   #8
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jepp.

Gammel 19-02-08, 20:31   #9
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg heter noe av dette.

Gammel 19-02-08, 20:33   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:34   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, navnet mitt er på lista.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:35   #12
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei.

Gammel 19-02-08, 20:35   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ja.

Gammel 19-02-08, 20:36   #14
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Merci!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:36   #15
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, har ingen av navnene. og jeg er født i det gitte tidsrommet. Så hypotesen om at alle jenter som ble født i det tidsrommet heter et av de navnene må kastes.
:Karl-Popper-tilhenger:

Gammel 19-02-08, 20:36   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heidi burde også vært på listen, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:36   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på lista!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:37   #18
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Foreldrene mine var opptatt av å gi navn som vi ikke delte med så veldig mange andre og jeg er fortsatt lettet over at jeg så vidt slapp unna å hete Kaspara. Heldigvis valgte de et navn som jeg trives godt med og som jeg slipper å dele med alle andre på samme alder. Svigermor, derimot, hadde en forkjærlighet for populære navn. Alle hennes barn har navn som lå helt øverst i ti på topp listen det året de ble født. (Den ene svigerinnen min er så lei av å dele navn med "alle" på hennes alder at hun virkelig har forsøkt å velge litt mer sjeldne navn, men hun har ikke lykkes med andre enn minstemann.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:37   #19
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Nix.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:37   #20
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nope. Har ingen av navnene på listen men er født i 1970.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
navn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.