|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() VenneløsJeg har valgt å droppe å ha venneliste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
![]() Sv: Venneløs
Du går bare inn på profilen din og til vennelisten og kliker på endre venneliste. Så tar du vekk hakene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: VenneløsEtter at jeg fant ut at blogg uansett kommer til å være åpen for kontakter, så kommer jeg til å gjøre det samme, bare jeg får somlet meg til det. Synes det er leit om noen føler seg utenfor pga av vennesystemet.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: VenneløsJeg har også slettet vennelista mi.
![]() |
#9 |
Pauset
![]() Sv: VenneløsMange venneløse sammen. Rente støttegruppen for de venneløse dette da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
Nei, har ikke kontakter også tilgang til album? Hvis du har fjernet vennene, kan du jo sjekke om du fortsatt ser albumet mitt?
![]() |
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: VenneløsJeg har venneliste (meget lita
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: VenneløsJeg skjønner ikke helt poenget, jeg. Venner eller kontakter, hva man kaller det er vel det samme så lenge poenget er at man sier noe om hvem som kan eller ikke kan lese blog eller se på album? Hva er egentlig forskjellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
Joda, hadde tilgang til albumet likevel selv om jeg fjernet vennelisten. Da falt det siste argumentet mitt vekk.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: VenneløsJeg har slettet min også. Fikk litt poppiskonkurranse- og facebook-følelse av det |
![]() |
![]() |
#17 |
Fraværende...til tider.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VenneløsHar ikke svart på den ene forespørselen jeg har fått på dette, siden jeg ikke helt har forstått hvorfor man skal ha det. Jeg har ingen bruk for dette ut i fra min forståelse og har derfor ikke opprettet dette selv.
![]() |
#18 |
frakoblet
|
![]() Sv: VenneløsJeg har klikket ja på alle som har lagt meg til som venn, men jeg skjønner ikke helt poenget med en sånn liste. Ikke har jeg noen kontaktliste heller. Hva bruker man den til?
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: VenneløsSlik jeg har forstått det er kontaktlisten en liste over hvem som skal få tilgang til bloggen din, dersom du har en og ikke vil at den skal være åpen for alle. Flere har opprettet lister og stengt bloggen pga at den er synlig overalt - også i Googlesøk - hvis den ikke lukkes. |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: VenneløsJeg er også venneløs. |
![]() |
![]() |
|
|