|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Jeg tror på raushet, toleranse og optimisme i hverdagen. Nedenfor står det som jeg har i signaturen min på NM, der summeres det godt opp synes jeg.
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Man ber ikke om medvind, man lærer seg å seile. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Bestefars sang har jeg med meg. Jeg er ikke alltid snill, men en kan jo i hvert fall prøve: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?
Jepp, litt som min signatur gjennom mange år.
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Jeg har en sang som har betydd mye for meg, den er av Louis Jacoby. Den handler om det å ha småbarn. Refrenget er som så:
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Jeg liker veldig godt dette: "Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." Winston Churchill
![]() |
#8 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?"Urettferdig? Ufortjent? Vær takknemlig for at du ikke alltid får som fortjent. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
weird
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Min mor pleier å si at "Det kommer ingenting inn i en lukket hånd". Den synes jeg er fin.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?"Det er forskjell på et åpent sinn og høl i hue" er også et visdomsord jeg setter stor pris på.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?"Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så hold kjeft". |
![]() |
![]() |
#16 |
Bare sær
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?For tiden:
![]() |
#17 |
re:designer
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Jeg har prøvd å sette ord på dette selv, ved hjelp av et vers jeg skrev for et års tid siden. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre mitt beste for å kose meg i hverdagen, uansett hva slags utfordringer livet gir. Til syvende og sist handler det om hva man er villig til å kjempe for. Jeg vil ikke legge meg ned å gråte, jeg vil kjempe for min rett til å være lykkelig. "To små øyne blå så på meg og sa: Gled deg nå, mamman min - smil og vær glad! Jeg kan ikke være der, men du må leve nå. Gjem meg så i hjertet ditt og prøv å forstå! Jeg blir aldri borte, det tillater du aldri. Smil for meg, le for meg og lev for meg!"
![]() |
#19 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?Det er en lykke i livet
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Har dere noen kloke ord som betyr noe for dere?
Utrolig fint dikt du har skrevet Blondie. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
dikt, kloke ord, sitater, visdomsord |
|
|