|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Men barbapapa da..Har dere sett Søndagsbilaget i Dagbladet?Makan til gratis markedsføring har jeg sjelden sett,6 siders oppslag om disse små gummidukkene til mange penger, med den 7 siden på toppen, oversikt over produktene med prisinfo. Kan Dagbladdet trykke dette uten å være hkjøpt og betalt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: men barbapappa da..Høres veldig kjøpt og betalt ut, spør du meg...
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: men barbapappa da..Var det noe fint på interiørfronten denne søndagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: men barbapappa da..Da var det godt at jeg ikke tok bryet med å komme meg på Statoil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: men barbapappa da..Jeg har ikke lest det, men har fått med meg Barbapapa-feberen som har blusset opp igjen. Da vi var i Frankrike i sommer var det mye Barbapapa-effekter i butikkene. Og jeg kjøpte en stoor og myk Barbasterk i rødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: men barbapapa da..Åh! Jeg digger Barbapapa! Men leser aldri Dagbladet, annet enn på nett. Jeg skjønner at jeg må få tak i dagens Dagbladet i morgen. Kanskje det blir barba-gardiner på snupp? Sist redigert av Gaia : 29-10-06 kl 21:36. Årsak: Det var disse kodene, da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: men barbapapa da..
80 % av alt som er i norske medier er "plantet" av gode PR-konsulenter :Påstand:
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: men barbapapa da..Har ikke lest Dagbladet i dag. Så forøvrig en dame i Bogstadveien i går med en Barbapappaveske! Det var trykk av hele Barbapappafamilien på vesken! Jeg ble helt svimmel og nostalgisk av gamle minner over Barbapappatiden, fra vår barndom!
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: men barbapapa da..Jeg leste det også. Det er vel bare å finne nettsidene til butikken det var snakk om. Var det Hjemmefronten? Sist redigert av -ea- : 30-10-06 kl 01:27. Årsak: Fant dem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: men barbapapa da..Ztjerna fikk en barbapappa sparebøsse i gave da han ble født og jeg synes den er knallstilig - selv om jeg av en eller annen grunn ikke har noe forhold til figuren fra jeg var liten. Merker at den er in i tiden ja - og kjenner at jeg liker den mindre og mindre for hver gang jeg ser den avbildet i et blad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: men barbapapa da..Jeg har aldri hørt om barbapappa, ikke før jeg leste denne tråden. Måtte google på hva det var for noe.
![]() |
#13 |
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: men barbapapa da..Det er fordi du er for ung det Iset
![]() |
#14 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjartan Fløgstad referer til en annen gluping i sin siste bok "Grand Manilla" som sa at (fritt fra hukommelsen) "nyheter er det som folk ikke vil at andre skal lese. Resten er reklame." Tankevekkende og trist.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Hehe ja. Jeg søkte det opp, og ser det gikk på 70-tallet, og jeg er født i 1980.
![]() |
#16 |
Ikke fullt så fin
|
Jeg har sett mye Barbapappa, og jeg er yngre enn deg og ...
![]() |
#18 |
Lysende norsk flaskekoker
|
Okey, jeg sa bare at jeg revurderte |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Men barbapapa da..Elsker barbapappa og resten av gjengen, husker jeg digget det som barn. Synes det er fordferdelig hyggelig at de er på vei tibake, akkurat i tide for at min llle sønn kan få oppleve de også. Synd jeg ikke fikk med meg søndagsbilaget.
![]() |
|
|