|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HH- vinterdresserSnille svigermor har kjøpt HH vinterdresser med uttagbart for til jentene mine
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08- Sist redigert av Tante Grønn : 25-02-08 kl 22:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: HH- vinterdresserHar ingen erfaring med dressene, men har hatt en jakke til frøkna som har tålt MYE leking, aking, sandkasse, barnehage, klatring osv. Og som ser så og si ny ut. Ikke noe feil i kvaliteten på den, iallefall.
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: HH- vinterdresserDen funket helt OK da storebror hadde den forrige vinter. Jeg kan ærlig talt ikke si at jeg merker forskjell på de ulike dressene han har hatt. Han har nå Reima og har hatt både HH og en fra Sparkjøp tidligere.
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH- vinterdresserHvis de er likedan som for noen år siden er de med gummi bak og på knærne?
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: HH- vinterdresserVinterdressen vår var uten gummi. Vi har hatt en vår/høstdress med gummin da. Tror det finnes mange varianter.
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: HH- vinterdresserGutta mine har hatt HH vinterdresser i alle år og de har vært kjempebra ! Nå er det mellomste og minste som bruker arvedressene etter eldstemann og de er like fine.
|
|
|
#8 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH- vinterdresserHøres lovende ut, men ikke vanntette altså....Hmm, det ordner seg vel med ei gummibukse utenpå
|
|
|
#9 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: HH- vinterdresserJeg har litt blandet erfaring med HH dressene. Har en nå som er av den dyrere typen og den virker vanntett, slitesterk og med god beveglighet for barnet. Kjøpte et par HH-dresser for noen år siden og de var ikke vanntette. Det gikk også hull på dem relativt fort. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH- vinterdresserVi hadde en sånn forrige vinter, men da var hun vel såpass lita at den ikke fikk prøvd seg skikkelig. Jeg var imidlertid ikke misfornøyd, den virka helt OK. |
|
|
|
![]() |
|
|