Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hamas' barne-tv oppfordrer til å drepe dansker

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-08, 18:47   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hamas' barne-tv oppfordrer til å drepe dansker

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/mi...p?artid=518353

Jeg er sjokkert. Dette var skremmede!
100 % hjernevasking.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 18:54   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hamas' barne-tv oppfordrer til å drepe dansker

Rett og slett forkastelig!

Gammel 26-02-08, 19:00   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 19:20   #4
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Stakkars barn.

Gammel 26-02-08, 19:23   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett noe lignende fra den kanten før, et slags Mikke Mus-program med terrorister som myrdet vestlige mennesker, blod og gørr og Allah-utrop og jeg vet ikke hva. Helt sykt.

Gammel 26-02-08, 19:28   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette er ikke bra.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 19:51   #7
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forferdelig.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 20:23   #8
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Det må da være mange som fordømmer slikt? Hjelpe meg, tenk at barn skal måtte bruke tankene og barndommen sin på voksne problemer som dette. Jeg blir kvalm

Gammel 26-02-08, 20:59   #9
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I alle dager. Dett er er GROVT.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 21:08   #10
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg håper sentrale muslimske ledere både i Norge og i resten av verden kan gå ut og fordømme slike ting.
At Krf-politikere gjør det har liten effekt.

Sentrale muslimske ledere i Norge klarer ikke engang å fordømme dødsdommer mot homofile. Ikke håp på for mye.

Ser for øvrig at TV2 i beste tabloide stil henter inn Siv Jensen for å kommentere dette. Hadde det ikke vært en idé å hente inn uttalelser fra regjeringen? Å få det mest islamfientlige partiet i Norge til å kommentere en slik sak får å få store overskrifter er sedvanlig lavmål fra TV2. Jeg synes saken er såpass forkastelig at det ville vært naturlig å få en uttalelse fra regjeringen som tross alt har vært en av Hamas' få støttespillere.

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 19:32   #11
Nebbia
Passiv

Standard

I dag har forstanderen i det islamske forbundet gått ut og sagt at hele saken er sterkt overdrevet, og at oversettelsene er misvisende. Ord som knuse, drepe og slakte er ifølge forstanderen Basim Gohzlan "koseord" på arabisk. Han trekker frem et selvopplevd eksempel og sier at hans far sa han skulle knuse hodet hans, når han koste!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men synes definitivt vi mangler en hodeknuse-smiley her.

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 19:37   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riiight. Ro ro til fiskeskjær, sier jeg bare.

Gammel 27-02-08, 19:44   #13
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

I dag har forstanderen i det islamske forbundet gått ut og sagt at hele saken er sterkt overdrevet, og at oversettelsene er misvisende. Ord som knuse, drepe og slakte er ifølge forstanderen Basim Gohzlan "koseord" på arabisk. Han trekker frem et selvopplevd eksempel og sier at hans far sa han skulle knuse hodet hans, når han koste!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men synes definitivt vi mangler en hodeknuse-smiley her.

Hørte det på radioen i ste. Særlig

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 19:48   #14
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er trist. Truslene gjelder faktisk mine barn og min mann som alle er danske.

Gammel 28-02-08, 07:36   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

"Kom hit lille skatt, så skal jeg drepe deg..." :kozemoze:

Nei... funker ikke... tror ikke det, nei...

Gammel 28-02-08, 07:58   #16
TBM
Passiv

Standard

Heldigvis går en person fra palestinsk forening ut i dag og sier at det ikke er oversatt feil og at dette er en skam for palestinerne.

Det er uansett de muslimske stemmene vi må høre fordømme dette. Jeg håper de kommer...

Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 08:45   #17
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Forkastelig!!

Gammel 01-03-08, 10:33   #18
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sykt.

Hørte også det innslaget med hodeknusing.
Skikkelig koselig det.

Seriøst,hvor naiv tror han vi er eller??

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 14:19   #19
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Fy fader! så ekkelt

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 16:11   #20
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Enig med resten her at det er forkastelig. Jeg ble så sinna da jeg hørte om det!! Det er ikke alle muslimer som er hamas tilhengere!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.