|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() Klør og klør, blir galHvorfor i alle dager har jeg begynt å klø så på tunga mi? Altså tuppen. Har aldri opplevd det før og trodde ærligtalt at det ikke var mulig å klø så på tunga si!*dåner*
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Klør og klør blir galAllergi? Spist noe du du kan ha reagert på i kveld? |
![]() |
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør blir galBitte liten bit stratos. Greit nok det er lenge siden. Men utvikle allergi mot sjokolade så kan jeg bare gå og grave meg selv ned i hula!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Klør og klør blir gal
|
![]() |
![]() |
#7 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galNope ingenting. Kjøttboller til middag og bittelitt stratos nesten rett før det begynte å klø. Stratosen min. snufs
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klør og klør, blir galEr veldig ofte spor av nøtter i sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galJa det står spor av nøtter og mandler. Sjokolade er jo laget av kakao nøtt, så det er nå ikke rart det har spor av nøtter i seg. Men hva betyr det da? At jeg kommer til å klø hver gang jeg spiser litt sjokolade. Kanskje jeg skal ett par biter til og teste det ut?
![]() |
#12 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galIkke skrem meg nå. Har sett på tunga mi nå. Det er sår overalt! :S
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galNå er jeg sår nedover halsen også og det har begynt å klø der. Bør jeg bli bekymret?
![]() |
#14 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klør og klør, blir galEr det sikkert sjokoladen er synderen da? Jeg ville børstet tunge godt med tannbørsten, og brukt desinfiserende skyllevann. Sjokolade er godt.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galBare du ikke begynner å hovne opp, så er det antakelig ikke så veldig mye du får gjort annet enn å holde deg laaaangt unna ting som kan inneholde spor av nøtter. Du kan evt. ta allergitabletter. |
![]() |
![]() |
#16 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galSkyllte munnen med sånn grønne skyllevann som reklames om nå fortiden. Det var jo egetnlig det dumeste jeg kunne ha gjort. For det svidde som f...
![]() |
#17 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klør og klør, blir galGrønt skyllevann? Cordoksyl.
![]() |
#18 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir gal
Hmm rart hva en liten bit kan gjøre egentlig. Jeg kan ikke begynne å hovne opp, skal jo prate med x-sjefen min imorgen.
![]() |
#19 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galKisha, Listerine munnskyll eller noe sånt heter den.
![]() |
#20 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Klør og klør, blir gal
Eg er einig med sjuggerpløm her; hovnar du opp er det berre å hive seg rundt umiddelbart. Forresten, det er mykje matallergi her i huset, og når ubehag melder seg (og vi ikkje er kome på stadiet adrealinsprøyte og legevakta endå), hjelper det ofte å drikke litt melk, då dette nøytraliserar. Det betingar sjølvsagt at du ikkje er allergisk mot melk... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|