|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Dere som kjøper bøker...Hvor mye penger bruker dere på bøker pr måned?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...
Vi har en god del i hyllene som ikke slo helt an, og så har vi hatt et par oppryddingsrunder de siste par årene der vi har pakket ned alt vi av en eller annen grunn ikke vil ha i en kasse eller to og gitt det bort til noen (annonsert det på NM/FP og latt den første interessenten få alt sammen). Det er begrenset hvor mye det monner, men litt hjelper det jo.
![]() |
#3 |
er her
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Hvor mye jeg bruker på bøker, aner jeg ikke. Det varierer forøvrig sterkt. Nå for tiden er jeg så trøtt at det blir bare en side eller to før jeg sovner på kvelden, så da går det litt tid før jeg blir ferdig med bøkene.
![]() |
#4 |
superbruker
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Jeg har en mann som ikke leser. :uforståelig: Selv har jeg hatt litt dårlig tid de siste årene med utdanning, 3 barn osv så jeg har ikke fått lest så mye som jeg vil. Jeg samler på bøkene mine. Jeg har dessverre mistet en hel kasse med bøker. :snufs: Foreløpig har jeg god plass til mine bøker. Har planer om et lite bibliotek etter hvert. Kan ikke gi bort bøkene da.
![]() |
#5 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...De tyter ut i alle kriker og kroker |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Jeg gir en del bøker til loppemarked.
![]() |
#9 |
superbruker
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...
Man må da ha lesestoff på do.
![]() |
#10 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Men hvor mye penger bruker dere? Nesten har glemt spørsmålet mitt.
![]() |
#11 |
superbruker
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Jeg aner ikke hvor mye penger jeg bruker på bøker. Noen ganger kan det gå måneder mellom hver gang jeg kjøper en bok, andre ganger kjøper jeg flere i slengen. I snitt kanskje 300-400 kr.
![]() |
#12 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Jeg kjøper litt i rykk og napp, men kanskje en ca. 600,- i snitt pr. måned? Har et veldig eieforhold til bøkene mine. Kan låne bort, men ikke gi bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Jeg aner ikke hvor mye vi bruker på bøker i måneden ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Sammenlagt blir det vel maks. 500 kroner på mannen og meg. Han er med i Serieverket, og får alle hovedbøkene der. Jeg kjøper på impuls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kjøper bøker...Jeg er heldigvis lykkelig uvitende om hvor mye penger jeg bruker på bøker. Bøker jeg ikke liker blir stående i hylla. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|