Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sexy regjering?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 14:01   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sexy regjering?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...p?artid=502775

Sitat Siv Jensen (om ny statsråd):

Sitat:

Regjeringen hans blir ikke mer sexy av dette, men den er i hvert fall forutsigbar.

Kan ikke akkurat si jeg forbinder regjeringen med sex eller sexy. Skal alt være sexy for tiden? Hva i alle dager mener Siv Jensen?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 14:52   #2
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sexy regjering?

Nei du kan så si.
Jeg undrer meg ofte på hva som foregår i Siv Jensens hode.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 15:12   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

I FrP pleier de å henge seg opp i det vesentlige, så dette overrasker meg ikke.

Forøvrig mener jeg at enhver regjering med Siv Jensen som medlem ville slått ut negativt på sexometeret.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 15:53   #4
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Nei du kan så si.
Jeg undrer meg ofte på hva som foregår i Siv Jensens hode.

Signerer denne jeg.

Gammel 29-02-08, 15:55   #5
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

I FrP pleier de å henge seg opp i det vesentlige, så dette overrasker meg ikke.

Forøvrig mener jeg at enhver regjering med Siv Jensen som medlem ville slått ut negativt på sexometeret.

FrPere er herlige. Proppfulle av librale prinsipper helt de ser at disse kanskje er i konflikt med velgernes ønsker. Hvem i all verden var det som først kalte Erik Solheim for værhane. Den personen må ha hatt kink i nakken som ikke kastet et politisk blikk til høyre.

Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 16:16   #6
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Skal lure på om det er greit å bli siklet på av regjeringen. En politiker fra Farsund er i alle fall redd for sikling fra homofile. Kanskje det er bedre å bli siklet på av en AP-politiker?

http://www.nettavisen.no/innenriks/p...icle679514.ece

Er ikke AP-politikere per definisjon så homovennlige at de like gjerne kan regnes som homofile da?

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 16:36   #7
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det er det jeg legger mest vekt på når jeg skal stemme ved valg. Kommer det til å bli en sexy regjering eller et sexy bystyre av dette.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 16:55   #8
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Jonas Gahr Støre er sexy

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 17:22   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Siv Jensen har sagt noe igjen? Fnis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.